جبهه خروشان مقاومت تا محو کامل اسرائیل ادامه دارد

حجت الاسلام آزادیخواه گفت:انتقام سخت بدون شک محو شدن رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی از روی زمین است و جبهه خروشان مقاومت تا محو کامل اسرائیل ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار شبستان، از شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادی خواه روز جمعه ۱۷ فروردین ماه درجمع راهپیمایان روز قدس در ملایر، با بیان اینکه طبق فرموده قرآن یهود دشمن اسلام و مسلمانان است گفت: شدیدترین دشمن ما صهیونیست ها هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه به احتمال قوی امسال روز جهانی قدس متفاوت از سال های قبل است، افزود: چنین جمعیتی در ملایر سابقه نداشته است؛ صهیونیست ها عمرشان سر آمده در خیابان‌های لندن مردم بیرون آمدند و بسیج مردمی لندن شکل گرفته و علیه رژیم جعلی صهیونیستی شعار دادند.

وی با اشاره به اینکه امروز در لندن و مرکز اروپا که حرف ما را قبول نداشتند و ما هم سیاست آنها را قبول نداریم، به این فهم مشترک رسیدند که ریشه اسرائیل باید کنده شود افزود: با خیرش ملت و پیشنهاد و تدبیر امام امت، کار به جایی رسیده که ملت آزاداندیش در تمام جهان همزمان با روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند و این اتفاق بزرگ امروز افتاده است.

 آزادیخواه  تصریح کرد: در این چند ماه گذشته بعد از عملیات موفقیت‌آمیز طوفان‌الاقصی که گوش دنیا را کر کرده بودند، همینه رژیم صهیونیستی توسط جبهه مقاومت در هم ریخت و موفقیت عملیات طوفان‌الاقصی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی چون توانی برای مقابله جدی ندارد، به زن و کودک و دانش‌آموزان حمله می‌کند، افزود: این خوی وحشی‌گری آنان است که به تمام دنیا نشان داده‌ است؛ آیا این حقوق بشر شماست؟ نفرت بر آن استبداد آمریکایی که از اسرائیل حمایت می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این فریاد دروغین شما را مردم شنیدند، منطق شما کشتن بچه‌ها و حمله به زنان مظلوم است و به یاری خدا رژیم صهیونیستی در جبهه‌ای قرار گرفته، که از آن وحشت کرده و در حال فرار هستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از حمله به کنسولگری ایران در دمشق هدف داشت، اما هرگز به هدفشان نمی‌رسند، گفت: انتقام سخت بدون شک محو شدن رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی از روی زمین است و جبهه خروشان مقاومت تا محو کامل اسرائیل ادامه دارد.

آزادیخواه  با تاکید بر اینکه خودخواه‌تر، دون پایه‌تر و سفاک‌تر از رژیم غاصب صهیونیستی روی زمین پیدا نمی‌شود، تصریح کرد:رژیم جعلی صهیونیستی باید بداند که پاسخ آنها کوبنده است و با این اقدام‌ها، ملت ما بیدارتر می‌شوند و این بیداری و خروش ملت را دنیا امروط در راهپیمایی روز قدس دید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی روزی از ما انتقام سخت خواهد خورد که وجود نداشته باشد، امروز هیمنه آنها فرو ریخته و زورشان به جهاد اسلامی و حماس نمی‌رسد و جبهه‌ای تشکیل شده که حق یک طرف و باطل طرف دیگر است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تاکنون چنین سیلی نخورده بود و باید بداند هنوز اول کار است، گفت: اینکه مردم می‌گویند سیلی سخت و انتقال کی اتفاق خواهد افتاد، باید تحمل کنید، انتقام سخت، محو شدن اسرائیل است.

آزادی خواه ادامه داد: بر خلاف اعمال و رفتار و سیاست آنها، به هر اندازه که محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم بیشتر می‌شود، نفرت و انزجار مردم از رژیم صهیونیستی لحظه به لحظه بیشتر می‌شود و این موفقتی است که در انتظار آن هستیم.

کد خبر 1757520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha