سرلشکر موسوی: شورای امنیت در اجرای قطعنامه علیه اسرائیل درمانده است

فرمانده کل ارتش ایران گفت: شورای امنیت در تصویب و اجرای قطعنامه علیه اسرائیل برای حمایت از مردم مظلوم غزه درمانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرلشکر«سید عبدالرحیم موسوی» در سخنرانی پایانی روز قدس اصفهان در میدان نقش جهان به استیصال و درماندگی اسرائیل اشاره کرد و اظهار داشت: این رژیم غاصب سال هاست که شکست هایی را از جبهه های مقاومت و ملت های آزادی خواه تجربه کرد و در شش ماهه گذشته در عملیات الاقصی شکست جدی تری را دید.

فرمانده کل ارتش ایران افزود: این شکست ها قابل جبران برای آنان نبوده و با توجه به درماندگی که در غزه برای این دولت غاب ایجاد شده مقامات آمریکایی کار را به دست گرفته و اصلاحات را انجام دادند.

وی ادامه داد: کودک کشی و موجی از ظلم و ستم در دنیا فقظ برای جبران این شکست ها و انحراف فکری و رسانه ای انجام می شود اما بسیاری از کارشناسان بین الملل این موضوع مهم را که اسرائیل شکست خورده به جهانیان اعلام کرده اند.

سرلشگر موسوی با اشاره به اینکه سازمان های بین المللی باید در برابر این همه کشتار و حرکت های ضد بشری و بر خلاف قانون صهیونیست ها بایستند و قطعنامه صادر کنند، خاطرنشان کرد: شورای امنیت در تصویب و اجرای قطعنامه علیه اسرائیل برای حمایت از مردم مظلوم غزه درمانده است.

وی اضافه کرد: مردم غزه وقتی این درماندگی سازمان های بین المللی را دیدند در برابر دشمن استقامت کرده و خودشان زمینه عقب نشینی اسرائیل  را فراهم کرده اند.

ایجاد انحراف فکری و رسانه ای از فلسطین

این مقام ارشد نظامی کشورمان با اشاره به اینکه دشمن با تحرکات منطقه ای از جمله حمله به ساختمان دیپلماسی خارجی ایران به دنبال انحراف فکری و رسانه ای است، گفت: آنان می خواهند افکار عمومی از فلسطین به موضوعات دیگر مثل حمله به کنسولگری ایران معطوف شود.

وی ادامه داد: بر خلاف تلاش و تفکر و اقدامات نظامی که صورت گرفته اما موضوع قدس به عنوان مهمترین اصل مطرح و ملت ایران در راهپیمایی روز قدس از مظلومان عالم دفاع کردند و انزجار خود را بیان کردند.

روز قدس یادگار امام راحل

سرلشگر موسوی در بخشی از سخنان خود به اهمیت روز قدس و نامگذاری آن اشاره کرد و گفت: این روز از زمان امام راحل و عظیم شان به یادگار مانده است.

وی ادامه داد: هر روز بر قدرت جهانی این نظام افزوده و جامعه جهانی بیدار تر از گذشته حامی مظلومان شده و کمتر مردم فریب داد ادعای حقوق بشر آمریکا و اسرائیل را می خورند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: ملت ایران پیروز در صحنه هستند و شهادت سردار زاهدی این شهید فلسطین و دیگر همراهانش مقدمه ظهور خواهد شد و ایران اسلامی همچنان با اقتدار در جهان می درخشد.

کد خبر 1757526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha