رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی رو به نابودی است

حجت الاسلام غفوری گفت: طوفان الاقصی، شکستی بی نظیر برای رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی که بعد از طوفان رو به نابودی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه حجت الاسلام  حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با تشکر و قدردانی از حضور مردم همیشه در صحنه کرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حضور گسترده مردم کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، به معنای حضور برای اعلام موضع رسمی و اعلام انزجار و تنفر از رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه کرمانشاه افزود:امام راحل با نامگذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به نام روز قدس عملا یک زلزله در جهان راه انداخت، زلزله ای که رعشه‌های آن تن اسراییل جنایتکار را می لرزاند.

وی تصریح کرد: اگر دولت‌ها بگذارند این جمعیت میلیاردی مسلمانان پای کار آمده و اسراییل را از صفحه روزگار محو می کنند و هم اکنون نیز حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی این روز تن اسراییل را می لرزاند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  گفت: دعاها و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای مردم در طول ۴۵ سال گذشته امروز نتیجه داده و اسرائیل که روزگاری شعار از نیل تا فرات را سر می داد، امروز رو به نابودی است.

حجت الاسلام غفوری اظهار کرد:وحدت مسلمانان باعث شده اسرائیل به عنوان رژیم غاصب منطقه آرزوهای شیطانی خود را نقش بر آب ببیند، لذا امیدوارم از این وحدت بزرگ، مسلمانان منطقه برای بیرون راندن استکبار نهایت استفاده را معمول دارند.

وی در ادامه  خطبه های نماز جمعه گفت: مساله فلسطین روزگاری مساله اول جهان اسلام بود اما امروز این موضوع به مساله بشریت و آزادیخواهان جهان تبدیل شده که شایسته است مردم بزرگ ایران اسلامی و مردم استان همچنان توفیق پرچمداری دفاع از مظلوم را برای خود محفوظ بدارند.

کد خبر 1757537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha