بیداری جهانی، بزرگترین دستاورد طوفان الاقصی است

سردار مقدم فر با بیان اینکه بزرگترین دستاورد طوفان الاقصی بیداری جهانی است گفت: پیروزی و آزادگی قدس از راه مقاومت، صبر و ایستادگی می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ‌ سردار حمیدرضا مقدم‌فر امروز (جمعه ۱۷ فروردین) در اجتماع بزرگ راهپیمایی روز قدس در جمع روزه داران رشت اظهار کرد: اسرائیل با کودک کشی در غزه و بمباران و نسل کشی، ماهیت پلید خود را به دنیا ثابت کرده است و هر روز با سرعت بیشتری به سوی نابودی پیش می‌رود.


مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اکنون بیداری جهانی برای قدس تحقق یافته است گفت: نظم و هندسه قدرت در جهان با طوفان الاقصی رقم خورد و به سقوط رژیم صهیونیستی انجامید که قابل برگشت نیست.

سردار مقدم فر با بیان اینکه دنیا به بی خاصیت و بی اثری سازمان ملل پی برده است افزود:رژیم صهیونیستی در باتلاقِ فلسطین گرفتار شدند و با عملیات‌های جنایتکارانه علیه مردم بی گناه غزه و فلسطین با شکست دست و پا می‌زنند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با به اینکه در اقدام نخست طوفان الاقصی با ۱۲۰۰ قاری قرآن توسط جوانان فلسطینی و حماس شکل گرفت تصریح کرد: کشتار جمعی زنان و کودکان فلسطینی یک نوع نابودی اسرائیل است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمله به سفارت ایران در سوریه خاطر نشان کرد: ترور و حمله به سفارت‌ها یک نوع عجز و ناتوانی اسرائیل است.

سردار مقدم فر با بیان اینکه گیلان فعالیت های گسترده انقلابی گری دارد، گفت: سردار زاهدی یکی از افتخارات استان گیلان و ایران است.

وی با اشاره به اینکه بیداری جهانی یکی از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی است افزود: روز قدس روز جهانی حمایت از فلسطین شده است،


سردار مقدم فر با اشاره به اینکه ایستادگی رمز موفقیت محور مقاومت و فلسطین است، اضافه کرد: پیروزی و آزادگی قدس از راه مقاومت، صبر و ایستادگی می‌گذرد.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به گفته ی رهبر معظم انقلاب،  قضیه فلسطین جدا از حمایت از مظلوم، ایستادن در برابر ظالم و کلید ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی با بیان اینکه نظم جدید جهانی با محوریت محور مقاومت و انقلاب اسلامی شکل گرفت خاطر نشان ساخت: ️بزرگترین دستاورد طوفان الاقصی بیداری جهانی است


سردار مقدم فر با اشاره به اینکه طوفان الاقصی به طوفان الاحرار تبدیل شده است اظهار داشت: امروز جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیا آشکار شده است.


کد خبر 1757540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha