اندیشه و تفکر امروز مردم فلسطین تفکر خون بر شمشیر است

حجت الاسلام ارزنده گفت: اندیشه و تفکر امروز مردم فلسطین تفکر خون بر شمشیر است که باعث شده در بدترین سختیها در مقابل اسرائیل ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار شبستان، از ملایر حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به روز جهانی قدس گفت: قبله اول مسلمانان مسجد الاقصی بود و امروز بیش از ۸۰ سال است که در محاصره خبیث ترین انسانها یعنی صهیونیستها با حمایت استکبار جهانی است.

امام جمعه ملایر با اشاره به نامگذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس افزود:  با این نامگذاری مردم فلسطین به این باور رسیدند که یک دولت و حکومتی صادقانه و یک تکیه گاه محکمی پشت آنها است و با این اعلام خون تازه ای در رگ های مردم فلسطن جاری شد.

وی با بیان اینکه با حمایت ایران اسلامی به حمد الله بعد از چندین سال انتفاضه سنگ به تجهیزات و موشک تبدیل شد و این در تصور اسرائیل نمی گنجید که روزی فلسطین ها مجهر به سلاح شوند تصریح کرد: امروز نام فلسطین در عرصه جهانی می‌درخشد و این حمایتها در جهان  نهضت مقاومت را  در برابر رژیم صهیونیستی محکم تر  می‌کند.

ارزنده با گریزی به جنگ های ۱۱ روزه و ۳۳ روزه و... مقاومت و پیروزی آنها در مقابل اسرائیل افزود: این جنگ ها ذلت صهیونیستها را به دنیا نشان داد.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: ملت های مظلوم جهان از جمله جبهه مقاومت، کشورهای  اسلامی از جمله یمن با الگو از مکتب و اندیشه انقلاب اسلامی امروز در برابر قدرتهای جهان ایستاده و این مقاومت حاصل تلاش های مردان بزرگی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که مکتب مقاومت، ایستادگی و پیروزی  را برای کشورهای اسلامی به ارمغان آورد.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه اندیشه و تفکر امروز مردم فلسطین تفکر خون بر شمشیر است که باعث شده در بدترین سختیها در مقابل اسرائیل ایستادگی کنند افزود: اسرائیل در پرتگاه سقوط ایستاده است  و با حمله به کنسولگری ایران مرگ خود را سرعت بخشیده است.

امام جمعه ملایر یادآورشد: ما حمله اسرائیل غاصب را محکوم می کنیم، طبق بیانات مقام معظم رهبری سیلی خواهند خورد در چند مورد مقام معظم رهبری فرمودند سیلی می خورند بعضی مواقع ما سیلی هایی می زنیم که به مراتب از عین الاسد بالاتر است اما بنا نیست این سیلی ها را رسماً به عهده بگیریم.

 وی گفت: پس از شهادت جهاد مقنیه و حمله به پایگاه هوافضای ایران ۶۷۰۰ مورد به اسرائیل حمله شده، پس از شهادت شهید فخری زاده مقام معظم رهبری فرمودند انتقام می گیریم اما عده ای خبر نداشتند چند روز پس از آنها پدر موشکی اسرائیل در هتلی به درک واصل شده و خود اسرائیلی ها هم نفهمیدند اینگونه نباشد که خود تحقیری کنیم.

ارزنده با بیان اینکه کسانی که ۴۵ سال عزت ایران اسلامی را حفظ کردند رزمندگان سپاه ارتش نیروهای انتظامی و امنیتی  بودنده که با جان خود از میهن دفاع می کنند یادآور شد:حواسمان باشد قدر این امنیت را بدانیم و در جبهه دشمن بازی نکنیم.

 امام جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لازم الاجرا بودن حجاب طبق قوانین اسلامی گفت: مردم به حکومت اسلامی رای دادند بنابراین هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی باید حجاب در مملکت اسلامی رعایت شود.

وی به تلاش دشمنان برای گسترش فرهنگ بی حجابی اشاره و مطرح کرد: دشمن در صدد است بی حجابی را عمومی کند و به ادوار قبل از انقلاب برگردد؛ این یک نقشه شوم است و از داخل کشور هم عده ای بر این مسئله دامن می زنند.

ارزنده با استناد به فرمایشات  مقام معظم رهبری فرمودند اینها دختران خودمان هستند گفت:  امروز می بینم بحث این نیست که عده ای متوجه نیستند اینها شمشیر گرفتند و با جمهوری اسلامی می جنگند، رهبری می گوید مسئولان باید به جد با بی حجابی برخورد کنند و هم قوه قضائیه و هم بقیه مسئولان را مورد خطاب قرار دادند، وظیفه مسئولان است که یک تصمیم قاطع بگیرند ابلاغ کنند و به جد با این مسئله برخورد کنند ما نمی‌توانیم جزیره ای برخورد کنیم.

 وی همچنین به برگزاری نماز عید فطر در مصلی ملایر همزمان با روز عید اشاره کرد و گفت: نماز عید فطر ثواب زیادی دارد و زکات فطریه نیز بر ما واجب است و زکات باید به دست نیازمندان برسد.

کد خبر 1757552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha