راهپیمایی گسترده امروز؛ دشمنِ زبون را ناامیدتر از همیشه کرد

انقانی گفت: خیل عظیم مردم در راهپیمایی امروز؛ دشمنِ زبون را ناامیدتر از همیشه ی تاریخ کرد.

مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: خروش مردم روزه‌دار، ولایتمدار و ظلم ستیز ایران اسلامی؛ نویدِ روزهای درخشان و پر امید برای مردم مقاوم عزیز و سربلند فلسطین و غزه و همه آزادگان جهان است.

وی افزود: دنیای شرم آور استکبار به آخر خط خود رسیده است و وحشیانه‌گری‌های این روزهای اسرائیل پرده از خباثت و دنائت رژیم صهیونیست برای تمام مردم جهان برداشت.

این مقام مسئول استان مرکزی ادامه داد: خیل عظیم مردم  در راهپیمایی امروز؛ دشمنِ زبون را ناامیدتر از همیشه ی تاریخ کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خاطر نشان کرد: مرحبا به مردم استکبارستیز ایران؛ خصوصاً آحاد مردم شریف استان مرکزی که مثل همیشه عزت آفریدند.

 انقانی ادامه داد: بحمدالله با هماهنگی و همکاری مجموعه های مردمی از بستر مساجد؛ امسال در استان مرکزی  یک راهپیمایی عظیم و متفاوت برگزار شد.

وی همچنین به حضور گسترده اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان عضو کانون های مساجد سراسر استان از روزهای قبل با تهیه پرچم و پلاکارد، تصاویر امام شهدا و رهبر انقلاب خود را برای حضور در این راهپیمایی آماده کردند و بحمدالله امروز با حضور خود حماسه ای دیگر آفریدند.

کد خبر 1757573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha