ارائه خدمات دارویی درمانی هلال احمر خراسان شمالی به ۱۵ هزار مراجعه کننده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر این استان در ایام نوروز امسال به بیش از ۱۵ هزار نفر خدمات دارویی و درمانی ارائه داد.

ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: داروخانه و مراکز درمانی جمعیت هلال احمر استان در ارائه خدمات دارویی و درمانی در ایام نوروز فعالیت مستمر داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام طرح خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان، به ۲ هزار و ۹۹۰ نفر مراجعه کننده در داروخانه هلال احمر استان و به تعداد ۱۲ هزار و ۵۵۷  نفر در درمانگاه های عمومی بجنورد و شیروان خدمات ارائه شد.

محبان عنوان کرد: : ۲۶۸ نفر از پزشکان داوطلب در طرح پزشکی داوطلب یار، در هر روز مشارکت داشتند که در مجموع طی این مدت ۷۶۸ نفر از این طرح بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: نوروز امسال یک هزار نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان به مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.

 محبان اضافه کرد: جوانان این جمعیت در ۱۳ پست ثابت و سیار جاده ای خراسان شمالی در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروز ۱۴۰۳ خدمات رسانی کردند.

وی با بیان اینکه جوانان هلال احمر در پست های سیار در قالب طرح «سحاب» به مسافران نوروز خدمات رسانی می کنند، افزود: طرح سحاب یا همان سفیران حمایت‌های امدادی و بشر دوستانه شامل گروه های دوچرخه سوار هستند و در اوج تردد مسافران، خدمات بشر دوستانه ارائه می دهند.

 وی تصریح کرد: همچنین در این ایام هشت ایستگاه فضای دوستدار کودک توسط تیم های سحر هلال احمر نیز در استان فعال بود.

کد خبر 1757633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha