کارگاه آموزشی شعر برگزار می شود

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: پایان فروردین ماه کارگاه آموزشی شعر با حضور رضا رحیمی عنبران از شاعران مطرح کشوری برگزار می شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: پایان فروردین ماه کارگاه آموزشی شعر با حضور رضا رحیمی عنبران از شاعران مطرح کشوری برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: رحیمی عنبران شاعر مشهدی است که اخیرا در دیدار شاعران با مقام معظم رهبری شعر سرایی کرد.

وی بیان کرد: در دیداری که به تازگی با این شاعر مطرح کشوری داشتیم مقرر شد پایان همین ماه کارگاه آموزشی شعر برای شاعران جنوب کرمانی برگزار کنیم.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که دنبال می کنیم برگزاری دوره های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری است تا شاعران جوان و نو قلم از آموزش های تخصصی بهره مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی شاعران جوان و نو قلم با اصول و مبانی شعر  آشنا می شوند.

وی عنوان کرد: کارگاه آموزشی شعر فرصتی را فراهم می کند تا شاعران جوان و نو قلم از نزدیک با شاعران مطرح کشوری آشنا شوند و از تجربیات و نقطه نظرات آنها بهره مند شوند.

کد خبر 1757675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha