سرلشگر باقری: چهره فریبنده حاکمان ظالم در غزه مشخص شد

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: چهره فریبنده و ظالمانه اسرائیل و آمریکا در جنایت های غزه برای همگان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری در مراسم خاکسپاری سردار شهید زاهدی در اصفهان به دولت های ظالم جهان و جنایت های آنان اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل با دم زدن از حقوق بشر خواهان آزادی هستند که یک فریب تمام بوده و خودشان عامل بی امنیتی در جهان هستند.
فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: در جنایت های غزه و کشتار ملت مظلوم و کودک کشی ها چهره واقعی آنان برای جهانیان روشن شد که البته این موضوع بخشی از ظلم آنان است.
وی ادامه داد: دست آمریکا در پشت جنایت های اسرائیل و حمایت از رژیم صهیونیستی مشخص است و آنان نممی توانند این حمایت های خود را انکار کنند.
سرلشگر باقری با بیان اینکه آمریکا این نقش حخود را انکار می کنند، تصریح کرد: این موضوع قابل انکار نبوده و کاملا روشن و واضح است و باید پاسخگو باشند.
وی به نقش تعیین کننده طوفقان الاقصی اشاره کرد و اذعان داشت: این اقدذام عملیات تعیین کننده ای بود که چهره دشمن را نشان داد و شکست واقعی را برای آنان به همراه داشت.
فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم غزه اشاره کرد و گفت: این ایستادگی آنان باعث موفقیت و پیروزی شده و دشمن را به عقب نشینی وا داشت.
وی یادآورشد: اسرائیل برای جبران شکست های خود دست به کودک کشی و حمله به بیمارستان زده که پاسخی نخواهد گرفت.
سرلشگر باقری خاطرنشان کرد: اسرائیل در موضوع غزه در باتلاق قرار گرفته که راه پیش و عقب نشینی ندارد و درمانده شده و به همین خاطر کودک کشی و حمله به ساختمان های مهم را مورد هدف قرار داده است.
نقش تعیین کننده جمهوری اسلامی در دنیا
وی به نقش کشورمان در بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: این انقلاب و نظام الگکوی جوامع بشری بوده و آزادی خواهان جهان راه امام و رزمندگان را ادامه می دهند.
این مقام ارشد نظامی کشورمان ادامه داد: انقلاب اسلامی جلوی زیاده خواهی های دشمنان ایستاده و به همین خاطر سر جنگ با ما دارند.
وی به رشادت های سردار شهید زاهدی نیز اشاره کرد و گفت: ایشان دوران زیادی را برای مبارزه با کفر جهانی و آزادی اسلام دور از خانواده بود و نقش راهبردی داشت که در ایام شهادت حضرت علی(ع) به شهادت رسید.
باقری جایگاه معنوی این شهید والا مقام را مهم خواند.

کد خبر 1757744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha