مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی تمدید شد

جعفر نیک نفس از تمدید مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی خبر داد و گفت: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه در این مسابقه شرکت کنند.

جعفر نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تمدید مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی خبر داد و گفت: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه در این مسابقه شرکت کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: پیش از این بازه زمانی بین ۱۲ بهمن ماه تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ برای شرکت در این مسابقه در نظر گرفته شده بود که تمدید شد.

وی بیان کرد: منبع این مسابقه کتابخوانی، کتاب خانه بهشتی است و تنها از فصل دوم و سوم این کتاب برای مسابقه سوال طراحی شده است.

نیک نفس با اشاره به اینکه شرکت برای کلیه افراد بالای ۱۵ سال آزاد است، ابراز کرد: تعداد سئوالات ۱۵ عدد است و با توجه به اینکه هر فرد تنها یکبار می تواند در آزمون شرکت کند، حتما قبل از شرکت یکبار منبع آزمون را مطالعه کند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: مدیران و اعضای کانون های مساجد هشت شهرستان باید برای دریافت فایل پی دی اف کتاب و اطلاع از نتایج در کانال خانه بهشتی https://eitaa.com/mosabeghe45 عضو شوند.


وی با بیان اینکه برای شرکت در مسابقه از طریق https://survey.porsline.ir/s/5KXk6Tn3 اقدام کنند، عنوان کرد: نتایج مسابقه ۲۵ فروردین ماه در کانال مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی اعلام خواهد شد.

نیک نفس یادآور شد: ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی را برگزار می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی با موضوع اصول و روش های دعوت کودکان به نماز طراحی شده است.

کد خبر 1757748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha