برای گسترش معارف قرآن در حد توان بکوشیم

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه تمام سبک زندگی انسان باید از قرآن برگرفته شود، گفت: شأن و طراز قرآن بسیار بالاتر از آن است که بتوانیم حقش را ادا بکنیم اما باید در حد توان برای گسترش معارف قرآن تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز ۱۸ فروردین در حاشیه افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قرآن کتابی است که در تمامی زوایا و عرصه های زندگی انسان ورود پیدا می کند، گفت: قرآن کتابی تربیتی و معجزه پیامبر اکرم(ص) است و تا ابد همین کتاب باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تمام سبک زندگی انسان باید از قرآن برگرفته شود، افزود: شأن و طراز قرآن بسیار بالاتر از آن است که بتوانیم حقش را ادا بکنیم اما باید در حد توان برای گسترش معارف قرآن تلاش کنیم.

امام جمعه شهرکرد ضمن توصیه به مطالعه حداقل یک دوره تفسیر قرآن، اظهار کرد: بهترین و روان‌ترین تفسیر قرآن تفسیر نمونه است که زیر نظر آیت الله مکارم شیرازی آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه سطح تفسیر نمونه به گونه ای است که برای مطالعه همه افراد جامعه مناسب است، ادامه داد: تفسیر نمونه تفسیری جامع و بروز است که در آن به تمامی مسائل اعم از تاریخی اجتماعی اقتصادی اشاره شده است.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های قرآنی، کتابت قرآن برای ترویج حقیقت قرآن در جامعه خوب است اما کافی نیست و باید کتاب هایی در مورد حقیقت قرآن آماده و به نسل جوان معرفی بشود و به زندگی همه وارد شود.

کد خبر 1757768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha