بهره برداری از ۵۶ واحد آموزشی در استان مرکزی

مخلص الائمه گفت: سال گذشته ۵۶ واحد آموزشی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرقت.

فرزاد مخلص الائمه، ضمن تقدیر از خیرین و مشارکت گسترده آنها در ساخت فضاهای آموزشی، بهداشتی، درمانی و مساجد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: خیرین هموار یار و یاور دولت در بحش های مختلف  هستند.

استاندار استان مرکزی، افزود: خیرین کشور و استان در حوزه های مختلف از جمله مدرسه سازی در ساخت مدرسه و خیرین سلامت و بهداشتی در ساخت فضاهای درمانی، خیرین مسجد ساز و در ساخت مساجد و اماکن مذهبی نقش موثری دارند و هموار این کمک ها منشأ خیر و بزکات فراوانی است.

وی با اشاره به اینکه این عزیزان نقش بسیار پررنگی در فرایند پیشرفت کشور، پیشرفت اجتماعی و فرهنگی دارند، اظهار داشت: همه ما مدیون این خیرین هستیم که در راه رضای خدا و خدمت به جامعه تلاش می کنند.


این مقم ارشد استان اضافه کرد: هم نظام اجرایی کشور و هم توده مردم مدیون این جریان پر قدرت پیشرفت و در رأس و سرآمد آنها خیرین مدرسه ساز هستیم.

استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز با این کار خیر و خداپسندانه خود کارخانه آدم سازی می سازند و نظام آموزش و تعلیم و تربیت کشور را با حضور خودشان غنا بخشیدند.

مخلص الائمه با اشاره ه به اینکه استان مرکزی طبق گزارش سازمان توسعه و نوسازی مدارس جزو استان های برتر کشور است، بیان کرد: خیرین استان مرکزی با توجه به اینکه برخی نیز کارآفرین هستند و در این استان فعالیت می کنند جزو خیرین شاخص کشور و خیرین ملی هستند.

این مقام ارشد استان مرکزی با بیان اینکه سال گذشته ۵۶ واحد آموزشی تحویل شد و اکنون دانش آموزش در این واحدها مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: فعالیت ساخت و تکمیل تعدادی نیز آغاز شد که در مهر ماه ۱۴۰۳ تعداد زیادی مدارس خیر ساز یا مدارسی که با مشارکت خیرین ساخته شده است به شبکه نظام تعلیم و تربیت استان اضافه می شوند.

کد خبر 1757793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha