برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران در سال ۱۴۰۳

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام استان تهران از برگزاری اولین کنگره ملی بزرگداشت سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، شنبه شب(۱۸فروردین ماه) جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان تهران با حضور رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران برگزار شد.

سردار قربان محمد ولی زاده  فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران دذ این جلسه با بیان اینکه اولین کنگره ملی بزرگداشت سرداران و۱۲۰۰۰هزار شهید استان تهران  برگزار می‌شود، گفت: این کنگره در سال۱۴۰۳ برگزار می‌شود از این رو با جلسات متعدد اعضای شورای سیاستگذاری، دبیران و مسئولان کمیته‌های ۱۷ گانه را تعیین کردیم.

وی گفت: کنگره شهدای استان تهران را پیش‌رو داریم که به‌منظور پاسداشت حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگان و شهدای ما برگزار می‌شود. من اعتقاد دارم باتوجه به حضور مسئولان در کنگره شهدای  برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مراسم کنگره شهدای استان در سطح بهتر و فاخرتر از سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران با اشاره به عظمت این برنامه در سطح کشور اظهار داشت: این کار متعلق به سپاه نیست. متعلق به استان تهران است، کار متعلق به همه است و ما باید با عملکردمان بدرخشیم. زمان محدود است و خیلی از رزمندگان از دنیا رفته‌اند و بعضی از آنها پا به سن گذاشته‌اند و خیلی از مادران و پدران شهدا نیز از دنیا رفته‌اند.
گفتنی است، در پایان مراسم حکم مسولیت کنگره ملی سرداران و۱۲۰۰۰هزار شهید استان تهران توسط سردار آزادی تحویل سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران تقدیم شد.

کد خبر 1757801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha