بدرقه با شکوه بابلی ها در تشییع پیکر شهید حسین نیا

مازندران این روزها حال و هوای دیگری دارد و حضور شهید مدافع امنیت حسین نیا، مازندران را به بهاری دیگر تبدیل کرده است و امروز هم بابلی ها، فرزند پاک این خطه از شمال کشور را بدرقه کردند.

خبرگزاری شبستان- استان مازندران؛ مریم نظری/ سه شبانه روز است که ما مردم‌مازندران دل در دلمان نیست، میدانید چرا؟ آری قطعا می دانید، جگر گوشته مازندران این بار از سرزمین ولایتمدار بهنمیر به دست مزدوران و اشرار در چابهار به شهادت رسید و دلمان را در روزهای آخرین ماه مبارک رمضان به آتش کشید.
می گویند سید محسن، اصلا زمان ماموریتش نبود و شیفت کاری اش نبود اما وقتی شنید جیش الظلم به مرز حمله کرده و همرزمانش به او نیاز دارند، وارد شد و با دشمن جنگید و به آرزویش شهادت رسید.

بدرقه با شکوه بابلی ها در تشییع پیکر شهید حسین نیا
مازندران این روزها حال و هوای دیگری دارد و حضور شهید مدافع امنیت حسین نیا، مازندران را به بهاری دیگر تبدیل کرده است و امروز هم بابلی ها با فرزند پاک مازندران بدرقه کردند.
مرد و زن بابلی امروز برای بدرقه شهید آمدند تا از شهید و پای و اخلاص تبرک بگیرند.
شهر مملو از جمعیت بود و هر کسی سعی می‌کرد دستش را به تابوت شهید متبرک کند.

بدرقه با شکوه بابلی ها در تشییع پیکر شهید حسین نیا
زن و مرد،  بزرگ و کوچک همه و همه آمدند تا با شهید همراه و با نوای مداحان هم‌نوا شوند و  لحظه‌ای کنار تابوت شهدا باشند.
پدران و مادران با فرزندان خردسال آمدند تا فرزندان شان بدانند که استقلال و امنیت کشور و آینده شان مرهون خون  شهداست.
آیین تشییع پیکر  شهید محسن حسین نیا روشن، یکشنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۴ از مقابل سپاه بابلسر تا میدان شهدا و به سمت بهنمیر  برگزار و از ساعت ۱۵:۳۰  از حوزه بسیج علی ولی الله به سمت محله پدری  شهید روستای روشندان بهنمیر ( آستانه مبارکه بی بی حلیمه خاتون) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
ستوان یکم سید محسن حسین‌نیا روشن اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران است که سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به مقام شهادت نائل شد.

کد خبر 1757841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha