اجرای عدالت آموزشی در مدارس جدی گرفته شود

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دانش آموزان، امانت یک نسل به شمار می روند، بر ضرورت اجرای عدالت آموزشی در مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: نقش سیاستگذاران و مجریان دستگاه تعلیم و تربیت در خصوص عملی نشدن عدالت آموزشی در آموزش و پرورش بعد از ۴۵ سال از عمر انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نهیب مقام معظم رهبری موجب شد اولین اقدام عملی در این راستا توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شود، خاطرنشان کرد: لازم است تا سیاستگذاری انجام شده با جدیت بیشتری عملی شود.

آیت الله خاتمی ضمن انتقاد از عقب ماندگی مدارس شبانه روزی استان براساس گزارش های رسیده گفت: لازم است تا به وضعیت آموزش و تربیت در آنها اهمیت ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر حل مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید، گفت: برخی خانواده ها هزینه های کلانی را برای فرزندانشان صرف می کنند و انتظار خروجی مطلوب دارند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دانش آموزان امانت یک نسل به شمار می‌روند، خاطر نشان کرد: در صورت کوتاهی در مقابل یک نسل مسوول هستیم و روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از وزارت آموزش و پرورش در اجرای عدالت آموزشی، اظهار داشت: جدی گرفتن این موضوع اهمیت زیادی دارد .

کد خبر 1757879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha