نمایشگاه قرآن حرکتی برای آشنا کردن جوانان و نوجوانان با مسائل قرآنی است

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن حرکتی برای آشنا کردن مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با مسائل قرآنی است، گفت:نمایشگاه قرآن می‌تواند ابزاری برای زدن جرقه‌های اولیه در جهت علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به موضوعات قرآنی باشد که این بستر هم‌اکنون در اینجا فراهم شده است.

حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی در حاشیه حضور در نمایشگاه قرآنی کرمانشاه که بمناسبت ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه بالا بردن و ارتقای ظرفیت ها و همچنین آشنا ساختن مردم با فرهنگ قرآنی است.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و نوجوان کشور باعث آشنایی آنان با مباحث قرآنی شده و با به کار گیری آن می توانند به دستاوردهای موثرو سازنده ای در زندگی فردی و اجتماعی خود برسند.

وی با اشاره به اینکه رمضان ماه بهار قرآن و این ماه مبارک بهترین فرصت برای برگزاری اینگونه نمایشگاه ها با موضوع قرآنی است، خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه های قرآنی باعث می شود  که اقشار مختلف جامعه با حضور در این نمایشگاه ها از حوزه‌های مختلف کاری در زمینه قرآن و عترت مطلع می شوند.

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد:امروز به این مهم دست یافته‌ایم که اگر بخواهیم در دنیا و آخرت زندگی سعادتمند همراه با امید داشته باشیم، باید بتوانیم احکام نورانی قرآن را در زندگی فردی و اجتماعی جامعه جاری و ساری کنیم.

 مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: جوانان و نوجوانان در ارتباط‌گیری با نمایشگاه قرآنی با مشاهده کتب، تألیفات و فعالیت‌های قرآنی انگیزه‌های لازم برای شناخت و مسائل پیرامون قرآن را فرا می‌گیرند و همین شناخت اسباب انگیزه لازم جهت انس گرفتن با قرآن و فعالیت‌های قرآنی را فراهم می‌کند.  

نمایشگاه قرآن حرکتی برای آشنا کردن جوانان و نوجوانان با مسائل قرآنی است

کد خبر 1757890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha