محفل قرآنی «بهار در بهار» به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود

بیست و هشتمین جلسه از محفل قرآنی «بهار در بهار» امروز ۲۰ فروردین ماه به میزبانی کتابخانه عمومی سید افضل موسوی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ویژه برنامه محفل قرآنی «بهار در بهار» به دو شیوه حضوری و مجازی روز دوشنبه ۲۰ فروردین مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در کتابخانه عمومی سید افضل موسوی زنجان برگزار می‌شود.

به همت محافل قرآن و عترت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سلسله جلسات محافل قرآنی «بهار در بهار» در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور در حال برگزاری است و مأنوس کردن هرچه بیشتر مردم با مفاهیم و آموزه‌های قرآن کریم و ترویج سبک زندگی قرآنی با معرفی کتاب‌های خواندنی این حوزه از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

در همین راستا، بیست و هشتمین جلسه از این محفل به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط جناب آقای یوسف قاسمی، تفسیر این آیات توسط مرتضی قاسمی و ارائه آموزه‌های مرتبط با نهج البلاغه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) توسط محمد رضاخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ازجمله بخش‌های مختف این برنامه است.

گفتنی است، علاقه مندان به مشارکت حضوری در این محفل می‌توانند به کتابخانه عمومی سید افضل موسوی واقع در زنجان، شهرک گلشهر، میدان امام علی (ع) مراجعه نمایند. همچنین محفل قرآنی بهار در بهار از طریق فضای مجازی به نشانیskyroom.online/ch/researchpl/mahafel-qurani  به صورت زنده در معرض دید عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1758018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha