فعالیت ۶۲۸ آشپزخانه اطعام مهدوی در مازندران 

رحمن زاده گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با فعالیت  ۶۲۸ آشپزخانه اطعان مهدوی یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری بین نیازمندان استان مازندران توزیع شد.

مهدی رحمن‌زاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه هر ساله پویش اطعام مهدوی در راستای ترویج فرهنگ  خیر و احسان، ‌جذب کمک‌های مردمی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان راه اندازی می شود، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان سال گذشته ۹۵۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری در قالب این پویش بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این پویش باهمکاری مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، مساجد، حسینیه‌ها، مردم و خیران راه اندازی می شود،  افزود: نیازمندان استان به ویژه ساکنین مناطق محروم و حاشیه‌ای ذیل این پویش شناسایی و به آنها کمک می‌ شود.

رحمن زاده یادآورشد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون با فعالیت  ۶۲۸ آشپزخانه اطعام مهدوی یک میلیون و ۶۰۰ هزار  پرس غذای گرم و افطاری بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۵ هزاربسته معیشتی به ارزش  ۶۳ میلیارد تومان بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد مازندران توزیع شده است.

رحمن زاده با اشاره به اینکه فعالیت این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان شد: مردم نیک اندیش استان جهت پیوستن به پویش اطعام مهدوی می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد دستوری  #۰۱*۰۱۱*۸۸۷۷* و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵  اقدام نمایند.

کد خبر 1758022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha