رونمایی از «لوح مبین» همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی

همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، (۲۰ فروردین ماه)، «لوح مبین» از جدیدترین تولیدات تجسمی حوزه هنری انقلاب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، «لوح مبین» از جدیدترین تولیدات تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مرکزی امروز (۲۰ فروردین) با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اراک رونمایی شد.

این اثر شامل کتیبه و بخشی از تزیینات گنبد امامزاده هفتاد و دو تن ساروق، محل حافظ قرآن شدن کربلایی کاظم ساروقی است و آیات ابتدایی سوره فتح را به خط کوفی تزئینی به تصویر روی آن به تصویر گشیده شده است.

«لوح مبین» با حضور آیت الله دری نجف آبادی رونمایی شد

سالار جیریایی در این مراسم، ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب، گفت: محوریت برنامه ها در هفته هنر انقلاب اسلامی همگرایی و همدلی در بین دستگاه های فرهنگی و هنری است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی افزود: تجلیل از هنرمندان انقلابی از برنامه های این هفته است که با همکاری دستگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اثر هنری با همکاری و تلاش هنرمندان عکاس، گرافیست صنایع دستی و خوشنویسی تهیه شده است، ادامه داد: لوح مبین با هدف پاسداشت و گرامیداشت کربلایی کاظم ساروقی، معجزه قرآن کریم تهیه شده است.

کد خبر 1758134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha