ارشاد اسلامی به دنبال تحقق مطالبه رهبری در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی است

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم از مطالبات مقام معظم رهبری است که ارشاد اسلامی به سهم خود به دنبال تحقق این مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی در محفل انس با قرآن کریم در جازموریان، گفت: تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم از مطالبات مقام معظم رهبری است که ارشاد اسلامی به سهم خود به دنبال تحقق این مهم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: یکی از راه های تحقق  مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه قرآن کریم، هم افزایی نهادهای متولی، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیل در فرآیند یادگیری و حفظ قرآن کریم متقاضیان یکی دیگر از راه های تحقق مطالبه رهبری در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه قرآن کریم بزرگترین معجزه پیامبر اسلام (ص) است، تصریح کرد: قرآن کریم راهنما و چراغ راه زندگی بشریت در دنیا و آخرت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه انس با قرآن کریم بر روح و روان انسان تاثیر بسزایی دارد، عنوان کرد: انس با قرآن کریم مختص ماه مبارک رمضان نیست و باید در تمام سال با قرآن مانوس باشیم.

کد خبر 1758155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha