رویدادهای قرآنی در تربیت نسل جدید تاثیر بسیار زیادی دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رویدادهای قرآنی در تربیت قرآنی نسل جدید کشورمان تاثیر بسیار زیادی دارند بنابراین لازم است برای ارتقای کمی و کیفی این سری برنامه‌ها به صورت جدی تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 21 فروردین در اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان که در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: قرائت قرآن کریم و تدبر در آیات نورانی این کتاب آسمانی بهترین توشه برای سفر آخرت است.

وی ادامه داد: رویدادهای قرآنی در تربیت قرآنی نسل جدید کشورمان تاثیر بسیار زیادی دارند بنابراین لازم است برای ارتقای کمی و کیفی این سری برنامه‌ها به صورت جدی تلاش شود.

حجت‌الاسلام فیاضی گفت: قرآئت قرآن کریم بهترین توشه برای سفر آخرت است و اولیای الهی، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این زمینه توصیه‌های فراوانی دارند که باید مورد توجه قرار دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در ماه مبارک رمضان ابنای بشر را میزبانی کرده و به این ترتیب آنها را برای خود مهمان می‌کند و این موضوع مهم‌ترین و بهترین شکل تکریم انسان است که باید قدر آن را بدانیم.

حجت‌الاسلام فیاضی  ادامه داد: اعمال و رفتارمان بر سبک زندگی‌مان همچنین سرنوشت‌مان تاثیر بسیار زیادی دارد و هر عمل زشتی سالیان سال بر زندگی‌ فرد اثر مخربی بر جا می‌گذارد.

وی ماه مبارک رمضان را یک فرصت ارزشمند برای تغییر در رفتار، بهبود اخلاق، منش و سبک زندگی دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کسانی که از صمیم قلب و با خلوص نیت به تکالیف دینی خود عمل کنند بدون تردید در جامعه افراد امانتداری بودند.

کد خبر 1758187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha