اقامه نماز عید فطر در بقاع متبرکه شاخص مازندران

حجت الاسلام حیدری از اقامه نماز عیدفطر در امامزادگان شاخص استان مازندران توسط ائمه جمعه، ائمه جماعات و در دیگر امامزادگان به امامت روحانیون اعزامی یا بومی خبر داد .

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به بازدید ۳۵۰هزار مسافر نوروزی از امامزادگان و اماکن مذهبی استان اشاره و اظهار کرد: طرح ضیافت الهی که با مشارکت مبلغان اعزامی از قم و روحانیان مستقر و بومی و همکاری خادمان و متولیان بقاع متبرکه در نوروز و ماه مبارک امسال اجرا شد با اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه دیار علویان به کار خود پایان می دهد.

وی از اقامه نماز عیدفطر در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه، ائمه جماعات و در دیگر امامزادگان به امامت روحانیون اعزامی یا بومی خبر داد و افزود: روز عید فطر علاوه بر اقامه نماز عید، برنامه سخنرانی، پرسش و پاسخ و بیان احکام با محوریت خیمه‌های معرفت اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی در ادامه سخنانش به برپایی سفره‌های افطاری ساده در ۷۴امامزاده شاخص استان اشاره کرد و گفت: براساس اجرای امینانه نیات واقفان و مشارکت مردمی در امامزادگان این سفره های مومنانه میزبان زائرین و مجاورین در ماه مهمانی خدا بوده اند.

وی با اشاره به اجرای طرح قراردوازدهم با هدف توزیع سبد کالا بین نیازمندان ازمحل عوائد موقوفات، یادآورشد: برگزاری محافل قرآنی و جزء خوانی قرآن کریم و کرسی تفسیر قرآن نیز از دیگر برنامه های اجرایی طرح ضیافت الهی درماه رمضان امسال بوده است.

کد خبر 1758250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha