کارگاه تربیت مربی کانون های مساجد در کردستان برگزار می‌شود

کیامهر گفت: اردیبهشت ماه امسال کارگاه آموزشی تربیت مربی کانون های فرهنگی هنری مساجد در کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ضمن قدردانی از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد کانون‌های مساجد اظهار کرد: محور فعالیت ستاد در سال ۱۴۰۳ انجام کارهای تربیتی است.
بهزاد کیامهر با اشاره به اثرگذاری فعالیت‌های تربیتی بر روی کودکان و نوجوانان بیان کرد: تلاش می‌کنیم از کارهای تبلیغی و کلیشه‌ای عبور کنیم و محور فعالیت‌های خود را بر روی برنامه‌های تربیتی متمرکز نماییم.
وی با اشاره به اجرای طرح مسجد برقرار در سطح کانون‌های مساجد استان گفت: سال گذشته طرح «مسجد برقرار»را در سطح ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری مطرح و در سال جاری نیز آن را توسعه خواهیم داد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با اشاره به اجرای طرح توسعه فعالیت‌های مسجدی در کانون شهید نجفی مسجد امام سجاد قروه به عنوان کانون پایلوت عنوان کرد: خوشبختانه در راستای اجرای این طرح تلاش کردیم با انگیزه بخشی به کودکان و نوجوانان، فعالیت‌های مسجدی را توسعه دهیم و کارکردهای مساجد را احیاء کنیم.

کیامهر از برگزاری کارگاه تربیت مربی کانون‌های مساجد خبر داد و اضافه کرد: این کارگاه آموزشی به صورت یک روزه و با حضور حداقل ۵۰ نفر از مدیر مسئولان کانون‌های مساجد که توانایی اجرای طرح‌های تربیتی را دارند، تا پایان اردیبهشت ماه برگزار می شود.

کد خبر 1758346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha