عید فطر عید بندگی، وحدت و یکپارچگی مسلمانان است

آیت الله دری نجف آبادی گفت:عید فطر عید بندگی،وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز چهارشنبه(۲۲فروردین) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی بیت‌المقدس اراک، ضمن تبریک عید بندگی گفت: عید فطر عید بندگی و عید بزرگ مسلمانان است چرا که یک ماه با پروردگار خود راز و نیاز کرده و امروز را جشن می گیرند.


وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان یک دوره زمانی کوتاه اما سراسر عشق و ایمان است که امید است همگان بهره کافی را از این ماه برده باشند.

این مقام مسئول عید فطر را عید بندگی، وحدت، یکپارچگی و عامل عزت جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: باید در طول سال همچون ماه رمضان به بندگی خدا و دعا و عبادت خالصانه بپردازیم.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران به خصوص مردم مومن استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: این حضور نشان دهنده  پایبندی به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

این مقام مسئول ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: این دشمنان از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند و هنوار در صدد ترور، جنایت و کشتار مردم بی گناه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش یاد شهدای اخیر در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و حوادث تروریستی در راسک و چابهار، را گرامی داشت و گفت: دستگاه‌های امنیتی باید ضریب آمادگی خود را در راستای صیانت از مرزها افزایش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه دشمنان نظام اسلام و انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: نیروهای نظامی و امنیتی باید همواره نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند چرا که آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند.

کد خبر 1758401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha