توزیع ۱۳۵ هزار افطاری در ایستگاه‌های صلواتی حرم حضرت معصومه (س)

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهرحضرت معصومه(س)گفت: در طول ماه مبارک رمضان علاوه بر چایخانه‌های حضرتی خادمان حرم مطهر در دو ایستگاه صلواتی به توزیع افطاری ساده پرداختند و روزانه ۴ هزار و ۵۰۰ افطاری ساده در میان زائران توزیع شده است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، غلامرضا قربان رعیت گفت: در طول ماه مبارک رمضان روزانه ۳ هزار حلیم نذری در ایستگاه صلواتی صحن جوادالائمه علیه‌السلام توزیع شد که این حلیم توسط یک گروه جهادی از شهر شوشتر استان خوزستان در قم طبخ و در میان مردم مناطق محروم و همچنین زائران حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران توزیع شده است.

 وی افزود: در ایستگاه صلواتی حرم مطهر علاوه بر توزیع ۳ هزار حلیم روزانه هزار قرص نان نیز که توسط نانوایی سنتی کرمانی‌ها در قم پخته و به حرم مطهر اهدا می‌شد توزیع شده است.

 مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: نانوایی حضرتی حرم مطهر بانوی کرامت نیز در ماه مبارک رمضان روزانه ۱۶ هزار نان لواش پخت کرده است که ۱۳ هزار نان به مهمان‌سرای حرم مطهر و ۳ هزار نان نیز در ایستگاه صلواتی توزیع شده است.

 وی گفت: همچنین چایخانه مسجد اعظم نیز در طول ماه مبارک رمضان روزانه هزار و ۵۰۰ ساندویچ نان، پنیر، خرما و سبزی در کنار ۳ هزار چای در میان زائران توزیع کرده است.

 قربان رعیت افزود: چایخانه حضرتی حرم مطهر نیز در طول ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب تا دو ساعت بعد از افطار به زائران خدمت‌رسانی داشته است.

کد خبر 1758557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha