آغاز رزمایش عفاف و حجاب در گیلان

سردار حسن پور از اجرای رزمایش طرح عفاف وحجاب همزمان با سراسر کشور در گیلان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،  سردار حسین حسن پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان امروز (شنبه ۲۵ فروردین) در حاشیه رزمایش طرح حجاب و عفاف در گیلان اظهار کرد: طرح حجاب و عفاف با هدف رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی در کشور اجرایی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه گیلان استانی گردشگر پذیر است گفت: طبق آمار های دریافتی افرادی که کشف حجاب در این استان مرتکب شده اند گیلانی نبوده و اکثرا غیر بومی هستند. ‌

سردار حسن پور افزود: طرح عفاف و حجاب براساس قانون و مطالبات عمومی، از امروز ۲۵ فروردین همزمان با کشور در همه معابر و اماکن عمومی استان آغاز شد.


وی با تاکید بر اینکه رعایت حجاب در این استان یکی از مطالبات مردمی است، افزود: ازهمه شهروندان به ویژه بانوان محترم درخواست می‌شود، موازین شرعی عفاف و حجاب را به طور شایسته رعایت کنند.  

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به قانون ۶۳۸ مجازات گفت: با توجه به الزام رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف از سوی شهروندان در جامعه و با اطمینان از همکاری شهروندان در اجرای این طرح،  پلیس با افرادی که قانون عفاف و حجاب را نقض کنند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 1758603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha