لزوم تبیین دستاوردهای حملات کوبنده ایران به مراکز نظامی اسرائیل

حجت الاسلام ترابیان گفت: حملات موشکی و پهپادی سپاه علیه مواضعی در اراضی اشغالی پاسخی مشروع به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیوینستی به کنسولگری ایران در دمشق بود که باید دستاوردهای این عملیات «وعده صادق» برای ملت تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمد ترابیان-سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و راوی دفاع مقدس در جمع نمازگزاران پردیس حضرت فاطمه الزهرا(س) ساری با اشاره به عملیات فوق العاده پیروزمندانه ایران اسلامی در اراضی اشغالی اظهار کرد: مقام معظم رهبری درخطبه های نماز عید فطر فرمودند: «قانونی در عرصه بین الملل وجود دارد اگر کشوری کنسولگری در کشوری دیگر داشته باشد جزء خاک آن کشور محسوب می شود و حق دفاع از این خاک برای هر کشوری محفوظ است.»

وی با اشاره به جنایات اسرائیل برای به شهادت رساندن ۱۸مستشار ایرانی از جمله فرماندهان عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران در سوریه، گفت: در مقابل این حمله سفاکانه باید انتقام سخت و عبرت آموز از صهیونیست ها گرفته می شد که با عنایت خاص امام زمان(عج) و هدایت های مدبرانه رهبری این انتقام سخت توسط فرزندان ایران اسلامی با اتکا به توان و دانش بومی گرفته شد.

لزوم تبیین دستاوردهای حملات کوبنده ایران به مراکز نظامی اسرائیل

حجت الاسلام ترابیان با اشاره به توانمندی های نظامی و موشکی ایران اسلامی اذعان کرد: جمهوری اسلامی این انتقام را به معنای ورود جنگ با اسرائیل و حامیانش انجام نداده بلکه درست عبرتی برای صهیونیست ها بود که هرگز برای به شهادت رساندن مستشاران ایران عزیز صف آرایی نکنند.

وی با بیان اینکه ابهت پوشالی اسرائیل با عملیات هوشمندانه ایران اسلامی با پرواز پهپادها بر فراز سرزمین اشغالی شکسته شد، گفت: ایران اسلامی انتقام حمله مسلحانه اسرائیل را گرفت.

لزوم تبیین دستاوردهای حملات کوبنده ایران به مراکز نظامی اسرائیل

حجت الاسلام ترابیان خطاب به دانشجو معلمان و اساتید این پردیس دانشگاهی خواستار تبیین دستاوردهای ایران اسلامی در تقویت جبهه مقاومت و حمله موفقیت آمیز به اسرائیل شد و افزود: نباید اجازه دهید در جنگ روایت ها دشمن ایرانی را کوچک بشمارد.

وی با بیان اینکه نسل نو باید با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، برای تبیین اهداف جمهوری اسلامی در مقابله با اسرائیل که شامگاه ۲۶فروردین صورت گرفته میدانی ورود کنند، گفت: رئیس جمهور آمریکا با مشاهده قدرت پهپادی ایران اسلامی گفت اسرائیل جواب ایران را ندهد و دنبال تنش نباشد.

حجت الاسلام ترابیان بااشاره به کارشکنی دشمن به ویژه رسانه های معاند برای ایجاد ناامیدی بین ملت، افزود: افزایش قیمت دلار، کمبود بنزین و ... فرافکنی دشمن است نباید مردم فریب این توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را بخورند.

کد خبر 1758767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha