امروز دوران قدرت ایران است و مسیری که شروع شده، راه قدس از کربلاست

حجت الاسلام شمس گفت: امروز دوران قدرت ایران است و مسیری که شروع شده، راه قدس از کربلاست و چنانچه رِژیم صهیونیستی غلطی کند، این سری حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر، مردم ولایی و شهید پرورر ملایر از قشرهای مختلف، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان امروز به شکرانه حمله شب گذشته نیروهای مسلح ایران با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در انتقام حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران تجمع کردند.

این تجمع خود جوش با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و برادر سپاهی تشکر، تشکر و ... طنین‌انداز شد.

حجت الاسلام علیرضا شمس در تجمع وعده صادق مردم ملایر، ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند سبزپوشان سپاه پاسداران در پاسخ قاطعانه و دندانشکنانه به اسرائیل  گفت: ایران مهد دلیرمردانی است که در خدمت به امام عصر(عج) و زیر لوای ولایت فقیه  افسر وسرباز شدند و از تمایت ارضی کشور دفاع می‌کنند.

مسئول امور مساجد شهرستان ملایر، ایران را خانه غیرتمندان و متدینین دانست و گفت: این کشور خانه زنانی است که زمزمه عشق و دلدادگی به امام حسین(ع) را در گوش فرزندان خود زمزمه کردند و سرزمین  پدرانی است که شعار «هیهات من الذله» و حسین حسین شعار ماست را به فرزندان خود آموختند.

امروز دوران قدرت ایران است و مسیری که شروع شده، راه قدس از کربلاست

وی با بیان اینکه ایران سرزمین غیرتمندان و مردان و زنان ولایت مداری است که  نه تنها خون خود را  در راه اسلام و قرآن و امام حسین(ع) هدیه بلکه تمام وجودشان را هدیه می‌کنند تصریح کرد:  کربلا قرار است مسیر قدس شود، همانطور که دیشب موشک‌ها از کربلا به قدس رسیدند و نماز جمعه را در قدس خواهیم خواند.

 مسئول امور مساجد ملایر با استناد به فرمایشات امام راحل  که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» گفت: ما سالهاست که اسرائیل را زیر پای خود له کرده ایم.

وی با بیان اینکه هر کس مسیرش را از ولایت جدا کرد و از رهبری جلو رفت به باطل رفته و عاقبت خوبی نداشته افزود: به فرموده رهبری دیگر دوران بزن در رو تمام شده  و  این وعده صادق بود که پاسخ  قاطعانه ای به اسرائیل دادیم.

رابط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر خطاب به اسرائیل گفت: شهدای ما زاهدانه زندگی می‌کنند اگر زاهدان ما را شهید می‌کنید هزاران زاهد دیگر در این مکتب تربیت می‌شود.

امروز دوران قدرت ایران است و مسیری که شروع شده، راه قدس از کربلاست

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم به تنهایی خود یک لشگر برای نابودی رژیم صهیونیستی و استکبار بود، گفت: مردم ایران ملت امام حسین(ع) است و اگر سردار سلیمانی رفت، امروز تک‌تک ایران شهید سلیمانی شدند و هیمنه اسراییل در هم فروپاشیدند.

مسئول امور مساجد شهرستان ملایر ضمن تقدیر از حرکت خودجوش مردم ملایر در  تجمع وعده صادق  افزود: امروز همه ما به پاس تکریم سبزپوشان دلیر و رشید سپاه پاسدران آمده‌ایم که بگوییم  این مسیری که شروع شده  به فتح قدس ختم می شود و با صدای بلند فریاد می‌زنیم ما به رهبرمان و ولایت اعتماد داشته و به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم که اگر غلطی از سوی شما سر بزند حیفا  تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

کد خبر 1758817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha