فعالیت‌های قرآنی مساجد در ایام رمضان زمینه جذب خانواده‌ها به این اماکن را فراهم کرد

کیامهر گفت: برگزاری فعالیت‌های قرآنی مساجد در ایام رمضان زمینه جذب خانواده‌های کردستانی به این اماکن را فراهم کرد.

بهزاد کیامهر مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان صدای مراسم جزء‌خوانی و محافل انس با قرآن در تمامی مساجد این استان به گوش می‌رسید و این بیانگر فعالیت اثرگذار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جذب مردم به سمت فعالیت‌های قرآنی بود.

وی افزود: در ایام رمضان امسال با همت کانون‌های مساجد و خانه‌های قرآنی شاهد جذب تعدادی از خانواده‌های کردستانی به سمت مساجد بودیم.

وی عنوان کرد: در کانون‌های مساجد استان از مادران گرفته تا خردسالان در محافل قرآنی مشارکت کردند و از فیوضات ماه رمضان بهره بردند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به استقبال خوب مادران و دختران کردستانی از  محافل قرآنی مسجد آقا حبیب‌الله سنندج در ایام رمضان اضافه کرد: این کلاسها به دلیل علاقه بانوان به حضور در محافل قرآنی استمرار می یابد.

کیامهر اذعان کرد: روزانه به تعداد مخاطبان کانون های فرهنگی هنری مساجد افزوده می شود و فعالیتهای قرآنی مساجد و خانه های قرآنی در حال افزایش است که این مهم بیانگر دینمداری مردم استان و تلاش خوب مربیان قرآنی مساجد است.

کد خبر 1758829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha