۵ هزار هکتار زمین در خراسان جنوبی به محدوده شهری الحاق شد

عباس زاده گفت: حدود پنج هزار هکتار زمین را در خراسان جنوبی به محدوده شهری الحاق کرده ایم، که نیاز به عملیات اجرایی، آبرسانی، برق رسانی و ... دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده امروز (۲۶ فروردین) در حاشیه مراسم بهره برداری از چندین طرح عمرانی به مناسبت دهه تشکیل حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) در روستای میغان بخش مرکزی شهرستان  نهبندان اظهار کرد: حساب ۱۰۰ امام راحل یادگار ارزشمندی است که هنوز برای تامین مردم به مسکن به کار گرفته می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بنیاد مسکن پرچم دار خانه دار شدن محرومان است، گفت: اقدام غرور آفرین سپاه در مقابل رژیم صهیونیست غاصب موجب شادی مردم شد و پیام‌های مهمی برای بیش از چهار دهه مقاومت امت اسلام در مقابل استکبار داشت. 

عباس زاده افزود: در دولت سیزدهم از باب اقتدار ملی در داخل کشور و هم از خارج کشور یک تفاوت چشم گیری را شاهدیم، دولت برآمده از اراده مردم است و اگر دولت مردمی پای کار باشد همه ساحت های اجتماعی و سیاسی مدیریت می شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم طی دو سال به اندازه هشت تا ۱۰ سال در استان طرح هادی اجرا شده است، ادامه داد: همچنین جشن پایان گازرسانی به بیش از ۶۰۰ روستای استان برگزار شد.

عباس زاده گفت: ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن را در خراسان جنوبی آغاز کردیم و رتبه برتر کشور در واگذاری زمین در طرح مسکن ملی داریم.

وی با بیان اینکه ۴۸ سایت مسکن ملی در استان خراسان جنوبی داریم، گفت: حدود پنج‌هزار هکتار زمین را در استان به محدوده شهری الحاق کرده ایم که نیاز به عملیات اجرایی، آبرسانی، برق رسانی و سایر دارد.

وی با اشاره به الحاق یک هزار و ۲۰ هکتار زمین در طبس، افزود: در قاین یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین ویلایی الحاق شد که این همه، نیاز به زیرساخت ها و هزینه های زیاد دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ روستای استان در تابستان با تانکر آبرسانی می شود اما برای آب شرب سالم، دولت طرح آبرسانی‌به ۱۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور  را آغاز کرده است.

عباس زاده گفت: اولویت دولت آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که امیدواریم تا پایان دولت این مهم محقق شود.

وی یکی از گران‌ترین کالاهای کشور را آسفالت جاده ها، عنوان و تصریح کرد: ۹۵ کیلومتر راه روستایی در دولت سیزدهم در نهبندان آسفالت شده است.

به گفته وی‌، خدمات دولت در مناطق محروم شتاب گرفته است و گزارش های دولت امید بخش است و استقرار دولت مردمی گشایش ایجاد کرده است که البته این حق مردم است و باید در دولت های گذشته زیرساخت ها مهیا می شد.

عباس زاده با اشاره به قرار گرفتن نهبندان در مسیر راه آهن، آب و گاز استان، گفت: ما وظیفه داریم مشکلات اولویت دار روستاها را بررسی و به نوبت اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور اگر نگاه انقلابی، ارزشی و دینی داشته باشند مشکلات رفع می شود، افزود: حس درک نیازها، مسائل و مشکلات در بین مسئولان وجود دارد.

عباس زاده گفت: رشد و توسعه استان در حوزه زیرساخت در دولت سیزدهم بی نظیر است که امیدواریم موحب رضایت مندی شود.

در جریان سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به نهبندان ۹ هزار و هفتاد و یکمین جلد سند مالکیت شهری و روستایی اعطا و ۶ هزار و پانصد و پنجاه و ششمین فقره قرارداد واگذاری زمین در روستای میغان واگذار شد.

در جریان این سفر از هفت هزار و دویست و چهلمین واحد مقاوم روستایی شهرستان نهبندان  بهره برداری شد. 

کد خبر 1758839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha