حمله مقتدرانه سپاه علیه اسرائیل جان تازه ای به مدافعان آزادی قدس شریف بخشید

حجت‌الاسلام علیمرادی با اشاره به اینکه حمله سپاه به همه اهداف خود رسید؛ گفت: این حمله جان تازه ای به مدافعان آزادی قدس شریف بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، عصر یکشنبه (۲۶ فروردین) در اجتماع پرشور کرمانی‌ها در حمایت از عملیات وعده صادق در گلزار شهدا گفت: این پاسخ به بخشی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و نه همه جنایات او بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خطای رژیم خبیث در حمله به مستشاران نظامی ایران و شهادت جمعی از ایشان، آن را به منزله حمله به خاک جمهوری اسلامی دانست و افزود: رهبری وعده تنبیهی متناسب با این خطا را دادند که البته عملیات انجام شده بیش از انتظار بود.
وی با بیان اینکه پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی، کودک‌کشی، بمباران بیمارستان‌های غزه و... را خود مردم غزه خواهند داد؛ تصریح کرد: این فقط سیلی نسبت به خطایی بود که نسبت به ملت ایران مرتکب شدند.

حجت‌الاسلام علیمرادی با تاکید بر اینکه خدا را برای عزت و غیرت ایران و سپاه غیور شکر می‌کنیم؛ گفت: این کمان الهی بود که رژیم را نشانه گرفت و موشک‌ها و پهپادهای الهی به دست قدرتمند جنود الهی و سپاه غیور و نیروهای مسلح ما شلیک شد و ما هم به پیروی از امام امت دست شما را بوسیده و بر آن افتخار می‌کنیم زیرا معتقدیم دست خدا بالای این دستان است.

وی در خطاب به دولت‌های اسلامی خاطرنشان کرد: عزت ملت ایران را در برابر مستکبران جهانخوار و مزدور صهیونیستی مورد حمایت همه مستکبران ببینید که چگونه سیلی می نوازد زیرا به وعده صادق الهی اعتماد کردند که خدا او را یاری می کند و تنها راه عزت همان است که قرآن می گوید و تنها راه همین است لذا اگر می خواهید از ذلت و واماندگی و وابستگی نجات یابید دستور قرآن را اجرا کنید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: هر ملتی بخواهد به علو مرتبه و عزت و کرامت برسد باید به اسلام عمل کند.

وی ادامه داد: نتایج این حملات مفید و موثر بوده و یکی از نتایج آن این است از بین رفتن قدرت بازدارندگی رژیم را به تمام و کمال اثبات کرد و علیرغم اینکه اسرائیلی‌ها ۱۳ روز در آماده‌باش کامل بودند اما این حمله به همه اهداف خود رسید و جان تازه ای به همه دلبستگان آزادی فلسطین و مدافعان آزادی قدس شریف بخشید.

کد خبر 1758848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha