سیلی ایران به اسرائیل به نمایندگی از همه مسلمانان جهان بود

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: این عملیات یعنی اینکه ملت ایران به نمایندگی از کل مسلمانان جهان، سیلی به صورت اسرائیل زد و آنها را در دنیا تحقیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت‌ الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس یکشنبه شب (۲۶فروردین ماه) در جمع مردم شریف شهرستان که در پی حملات موشکی ایران به اسراییل جشن شکرانه ای را برگزار کرده بودند، اظهار داشت: رژیم نامشروع و هم پیمانان آنان ناجوانمردانه به امت اسلام می‌تازند، ولی با خروش سربازان ولایت، این وعده الهی به فرماندهی مقام معظم رهبری محقق شد و بعد از قریب ۸۰ سال و انباشت همه عصبانیت ها، همه دنیا دیدند که رژیم منحوس صهیونیستی در آتش این موشک ها چگونه به وحشت افتاد و گرفتار شد.

وی در ادامه با اشاره به قدرت ایران در مسائل نظامی در منطقه و جهان گفت: همه این عزت و احترام را مدیون شهدا و پدر موشکی ایران، شهید سردار تهرانی مقدم، بویژه فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری و امام شهدا هستیم که این انقلاب به برکت این شخصیت برجسته جهان اسلام دارد.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: بعد از سیلی سخت نیروهای مقتدر ایران اسلامی، تهدیدها، رسانه و سانسور خبری هم برای آمریکا و اسرائیل و دولت‌های متحد آنها نیز برای کم اهمیت جلوه دادن این عملیات کارساز نبود.

 حجت‌ الاسلام حسینی عنوان کرد: این حملات که به پایگاه های نظامی صورت گرفت، چند دستاورد داشت: 
۱- پاسخ به حمله اسرائیل.
۲- خشم انباشت شده ملت ایران از اسراییل.
۳- پاسخ به شبهات کسانی که می‌گفتند ایران جرأت حمله به اسراییل را ندارد.
۴- افزایش روحیه مقاومت و شاد کردن دل مردم مظلوم غزه.

وی در پایان ایران عزتمند را یک آبرو برای جهان اسلام توصیف کرد و گفت: این عملیات یعنی اینکه ملت ایران به نمایندگی از کل مسلمانان جهان، سیلی به صورت اسرائیل زد و آنها را در دنیا تحقیر کرد. لذا جهان از این به بعد با ایران با احترام بیشتری سخن خواهند گفت.

کد خبر 1758902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha