تجمع مردم بهارستان در حمایت از حمله موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی

مردم شهرستان بهارستان در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تجمع باشکوهی را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، مردم همیشه در صحنه شهرستان بهارستان با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه و تعدادی از مسئولین شهرستان بهارستان به شکرانه حمله شب گذشته نیروهای مسلح ایران با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در انتقام حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در گلستان و صالحیه تجمع کردند.

لازم به ذکر است، در این تجمع خودجوش مردم بار دیگر فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه جنایت اخیر علیه ساکنان غزه همچنین اقدام متقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها به ساختمان دیپلماتیک ایران در کشور سوریه طنین‌انداز کرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان در این مراسم  ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران، گفت: مردم پشتیبان سپاه و آرمان‌های انقلاب اسلامی و قدردان این سیلی محکم هستند.

وی همچنین به پایان عمر اسرائیل اشاره کرد و افزود: امروز رژیم منحوس صهیونیستی از هر زمان دیگری درمانده‌تر است و سیلی دیشب نیز نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

کد خبر 1758903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha