اخلاق مداری و اخلاص ویژگی های شاخص شهید حسین نیا بود

حجت الاسلام شریف تبار گفت: اصرار شهید محسن حسین نیا برای ادامه ی خدمت در راه مبارزه با اشرار و گروه های مخل امنیت عمومی جامعه در سیستان و بلوچستان، نشان از حس مسئولیت پذیری، ایمان راسخ و اخلاص این شهید والامقام دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام شریف تبار-مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با حضور در بیت شهید مدافع امنیت «سید محسن حسین نیا» در روستای روشندان بهنمیر ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام و تکریم خانواده معظم این شهید اظهار کرد: تبریک شهادت بواسطه ی آن است که خداوند متعال درجه ی مخلصین درگاهش یعنی شهادت را نصیب ایشان کرده است و تسلیت بخاطر از دست دادن و فقدان سربازی است که سالها مدافع و حافظ امنیت جامعه و همچنین پدری مهربان برای فرزندان و فرزندی شایسته برای والدین و همراه مخلصی برای دوستان بوده است.

اخلاق مداری و اخلاص ویژگی های شاخص شهید حسین نیا بود

وی با اشاره به فداکاری شهدای امنیت در حفظ حریم جمهوری اسلامی ایران، گفت: فداکاری شهید محسن حسین نیا و همرزمان شهیدش در دفاع از حریم امنیت در صفحات تاریخ معاصر ثبت و ضبط شده و همگان از ایثار این شهدای والامقام به نیکی یاد می کنند.
حجت الاسلام شریف تبار به فعالیت شهدی حسین نیا در مجالس و محافل مذهبی به عنوان مداح اهل بیت علیهم السلام اشاره کرد و افزود: افتخار خادمی و مداحی اهل بیت علیهم السلام، مدال افتخار باارزشی  است که نصیب این شهید عزیز شد و سالها نوای باصفایش در این دیار طنین انداز بوده است.
وی به علاقه مندی این شهید والامقام برای خدمت به وطن اشاره کرد و خاطرنشان شد: حضور چندین ساله این شهید در مناطق پرخطر و اصرار ایشان برای ادامه ی خدمت در راه مبارزه با اشرار و گروه های مخل امنیت عمومی جامعه، نشان از حس مسئولیت پذیری، ایمان راسخ و اخلاص این شهید دارد.
به گزارش شبستان، در این دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اهدای تمثال مبارک شهید محسن حسین نیا که پیام حجت الاسلام محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر آن نقش بسته بود از خانواده این شهیدوالامقام تجلیل بعمل آورد.

اخلاق مداری و اخلاص ویژگی های شاخص شهید حسین نیا بود

اخلاق مداری و اخلاص ویژگی های شاخص شهید حسین نیا بود

کد خبر 1758949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha