مدیران بیرجند ماهانه در مساجد برای رفع مشکلات مردم حضور می‌یابند

فاضلی‌فرد از آموزش و توانمندسازی نیروهای مردمی در حوزه کسب و کار خُرد خبر داد و گفت: مدیران شهرستان بیرجند در مساجد برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم با محوریت محلات کم‌برخوردار به صورت میدانی و ماهانه حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فاضلی‌فرد امروز (۲۷ فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با تبریک پیروزی فرزندان غیور ایران اسلامی در سیلی محکمی که صورت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی زدند، اظهار کرد: امسال رهبر معظم انقلاب شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری کردند و دولت سیزدهم نیز از همان ابتدا این نگاه مردمی را داشت.

وی افزود: برای اینکه زمینه تحقق شعار سال و مردمی‌سازی را فراهم کنیم شناسایی، آموزش و توانمندسازی نیروهای مردمی در محلات در حوزه کسب و کار خُرد در دستور کار است.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه الگوهای موفق مردمی در حوزه کسب و کار خُرد نیز با همکاری صدا و سیما و رسانه‌های معرفی می‌شوند، گفت: همچنین آموزش رایگان مدل‌های معیشت پایه اقتصادی برای همه گروه‌های مردمی در حوزه محلات در دستور کار قرر دارد.

فاضلی‌فرد با بیان اینکه مدیران شهرستان در مساجد برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم با محوریت محلات کم‌برخوردار به صورت میدانی و ماهانه حضور خواهند یافت، ادامه داد: رابطین محلات با همکاری ائمه جماعت شناسایی خواهند شد تا پل ارتباطی با فرمانداری شوند و مسائل و مشکلات را احصاء کنند تا حل آن به صورت عملیاتی پیگیری شود.

وی بیان کرد: تبیین گفتمان مردمی‌سازی برای مدیران و ارائه الگوهای موفق مردمی‌سازی به آنان، برپایی میز خدمت برای تسهیلگری و نظارت مستمر و بیش از گذشته بر موانع مردمی‌سازی اقتصاد در دستگاه‌های دولتی نیز در دستور کار است.

فرماندار بیرجند با تأکید بر اینکه بازدیدهای سرزده و مستمر از ادارات خواهیم داشت، گفت: در همین راستا بدون واسطه با مردم برای حل مشکلات آنان گفتگو خواهیم کرد.

فاضلی‌فرد یادآور شد: مهمانسرا و سالن ادارات شهرستان بیرجند به صورت رایگان در اختیار گروه‌های جهادی و مردمی شناسنامه‌دار قرار می‌گیرد.

کد خبر 1758987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha