۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۴۸ اکیپ راهداری استان گفت: بارش‌های سیل‌آسا در خراسان جنوبی، نیروهای راهداری را به آماده باش کامل درآورده است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، اسدالله جلال زاده با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب، گفت: ۲۲۰ راهدار با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۴۸ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌هایی که امکان سیلاب وجود دارد حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی هستند. 


وی تصریح کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی پیرامون بارندگی و سیلاب خصوصا درشهرستان های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفرهای بین شهری وجود دارد. 


وی افزود: اکیپ‌های راهداری در حال پایش مستمر راه‌ها و پل‌ها هستند و در صورت نیاز، اقدام به لایروبی و بازگشایی مسیرها خواهند کرد. 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از مردم خواست از تردد در مناطق سیل‌خیز خودداری کنند و در صورت ضرورت، با رعایت احتیاط کامل رانندگی کنند و قبل از سفر نسبت به کسب اطلاع از سامانه ۱۴۱ اقدام کنند. 


جلال زاده یادآور شد: امیدواریم با آمادگی کامل نیروهای راهداری شاهد تردد ایمن بدون هیچگونه حادثه ای در استان خراسان جنوبی باشیم.

کد خبر 1758996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha