اعلام ویژه برنامه های سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در حرم هلال بن علی(ع)

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) ویژه برنامه های سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در این حرم مطهر را اعلام کرد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین بزرگداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می شود.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این مراسم سه شنبه ۲۸ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام علی ناصریان، امام جمعه موقت آران و بیدگل برگزار خواهد شد.


تکیه ادامه داد: همچنین، مداحان اهل بیت(ع) در این مراسم، به مرثیه سرایی و نوحه خوانی خواهند پرداخت. 

 
مدیر اجرایی حرم مطهر با دعوت از عاشقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) برای حضور در این مراسم معنوی گفت: این مراسم از طریق سایت تکیه با ترافیک رایگان و پیج حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) در اینستاگرام به صورت زنده برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

به گفته وی، قرائت دعای توسل، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم از دیگر برنامه های سالروز تخریب ائمه بقیع در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) است.

هشتم شوال سال ۱۲۲۲ هجری قمری قبور ائمه در قبرستان بقیع به دست وهابیون تخریب شد و امسال ۲۹ فروردین ماه سالروز این واقعه دردناک است.

اعلام ویژه برنامه های سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در حرم هلال بن علی(ع)

کد خبر 1758997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha