لزوم حمایت جدی و قانونی از آمران به معروف

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: امنیت آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به درستی و به موقع تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در آئین معارفه و تکریم دبیر ستاد امربه معروف و نهی منکر استان که با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور در مجتمع اهل بیت(علیهم السلام) ساری برگزار شد،  ضمن تبریک ایام و موفقیت سپاه پاسداران مقتدر در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی که دل همه مومنین را شاد کرده و همچنین اقدام نیروی انتظامی دلاور در اجرای طرح عفاف و حجاب، اظهار کرد: فرماندهی کل قوا به صراحت حجاب را امری شرعی دانستند، انتظار داریم همه علما، مراجع و نهادها از این تصمیمی که گرفته شد حمایت کنند و به موازات آن دستگاه‌های فرهنگی به‌خصوص تشکل‌های مردمی نیز حمایت داشته باشند.

لزوم حمایت جدی و قانونی از آمران به معروف

وی برلزوم حمایت مردم از نیروی انتظامی در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: اگر با ناهنجاری در حوزه پوشش و حجاب برخورد نشود خدای ناکرده بی حجابی به فرهنگ جامعه بدل خواهد شد که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به جایگاه و اهمیت امربه معروف و نهی از منکر ادامه داد: امربه معروف و نهی ازمنکر هم تکلیف و هم حق است.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر از نشانه های اسلام سیاسی است، گفت: جبهه فرهنگی دشمن به دنبال این که مسلمانان دین بدون سیاست داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه امربه معروف و نهی ازمنکر از خود گذشتن، ایثار و شجاعت می خواهد، ادامه داد: امنیت آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به درستی و به موقع تامین شود.

کد خبر 1759001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha