شکرانه وعده صادق در مدارس و مساجد خراسان رضوی

مردم انقلابی خطه خورشید علاوه بر مدارس و مساجد، در بیش از ۵۰ نقطه در سطح خراسان رضوی و ۳ نقطه محوری در سطح شهر مشهد شامل میدان فلسطین، میدان بیت المقدس و رواق امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی به جشن و سرور پرداختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مدارس خراسان رضوی به صورت نمادین با ساخت کاردستی موشک و پرتاب آن در مراسم شکرانه حمله غرور آفرین ایران به اسرائیل به جشن پرداختند.

این مراسم شکرانه و شادی در مدارس و مساجد سطح شهر که همچنان ادامه دارد موجی از شادی و سرور را در بین مردم ایجاد کرده است.

جشن وعده صادق در مدارس و مساجد خراسان رضوی

دانش آموزان خراسانی از عملیات پاسخ ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت کشورمان در دمشق که توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، با فریاد شعارهای ضد استکباری، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا، حمایت کرده و از مجاهدت دلاورمردان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی از این رزمندگان اسلام تقدیر کردند.

جشن وعده صادق در مدارس و مساجد خراسان رضوی

به گفته حجت الاسلام محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، بیش از ۵۰ نقطه در سطح استان خراسان رضوی و ۳ نقطه محوری در سطح شهر مشهد شامل میدان فلسطین، میدان بیت المقدس و رواق امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی به جشن و سرور پرداختند.

پایان پیام/

کد خبر 1759010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha