حمایت دستگاه قضا از مدیران ریسک‌پذیر خراسان جنوبی

حجت الاسلام نسایی زهان گفت: دستگاه‌های نظارتی و قضایی استان از مدیران ریسک‌پذیر و جهادی جانانه حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی نسایی زهان شامگاه دوشنبه (۲۷ فروردین) در شورای اداری استان با تأکید بر اینکه همه مدیران باید قدر فرصت‌ها خدمت را بیشتر بدانند، اظهار کرد: توصیه ما به مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که از ریسک‌پذیری نترسند، چرا که اگر کار برای مردم انجام شود دستگاه‌های نظارتی و قضایی از مدیران ریسک‌پذیر و جهادی جانانه حمایت می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: بارها در بررسی پرونده‌های مختلف از مدیران ریسک‌پذیر استان حمایت کردیم چرا که معتقدیم که باید مدیران ریسک‌پذیر را در استان پرورش دهیم تا بتوانند با تخصصی که دارند استان و کشور را به خوبی اداره کنند.

وی با بیان اینکه انجام هیچ کاری نشدنی نیست، ادامه داد: هرکاری که با توکل خداوند متعال، هدف گذاری و تلاش جهادی دنبال شود، یقینا به نتیجه می‌رسد.

حجت الاسلام نسایی زهان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ براساس اعلام مسئولان متولی آمار تصادفات فوتی و جرحی استان خیلی بالاتر از میانگین کشوری بود، یادآور شد: تعداد کشته‌های ترافیکی استان ۳۹۷ نفر در سال ۱۴۰۱ بود.

دادستان بیرجند گفت: اما با تدبیر و مدیریت خوب در ایام تعطیلات نوروز امسال ۵۳ درصد تعداد تصادفات جرحی و فوتی استان کاهش یافت.

وی با اشاره به وضعیت پرونده‌ها در سیستم قضایی خراسان جنوبی افزود: در سال گذشته ۶۱ هزار پرونده در دستگاه قضا تشکیل شده اما بیش از ۶۱ هزار پرونده مختومه شد که بخشی متعلق به سال قبل‌تر بود.

حجت الاسلام نسایی زهان با بیان اینکه تمام امکانات در کشور به واسطه تلاش جهادی تمام مدیران فراهم شده‌ است، گفت: خراسان جنوبی در زمینه مشارکت در انتخابات توانست رتبه دوم کشور را کسب کند و همچنین در روز قدس امسال هم حدود ۹۰ درصد حضور مردم در میدان دفاع از مردم مظلوم فلسطین پررنگتر شد.

کد خبر 1759028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha