۳۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان فعالیت دارند

امیریان بابیان اینکه ۳۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان فعالیت دارند گفت: فلسفه اصلی راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترغیب جوانان به مساجد است.

اسفندیار امیریان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: فلسفه اصلی راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترغیب جوانان به مساجد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مردمی‌ترین نهاد فرهنگی، ظرفیت قابل‌توجهی در زمینه فرهنگی بر عهده دارند و با برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های متنوع جوانان و نوجوانان زیادی را جذب مساجد کرده‌اند.

وی ابراز کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حمایت‌های قابل توجه، زمینه‌ساز تربیت و قدرتمند کردن جوانان در عرصه فرهنگی و هنری به‌عنوان آینده‌سازان کشور می‌شود.

امیریان گفت: ویژه برنامه‌های متنوع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان در طول سال در سطح بالایی برگزار می‌شود و این نشان از نظارت و رسیدگی مسئولین استانی و شهرستانی از این کانون‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان بابیان اینکه ۳۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان فعالیت دارند گفت: افزایش معنویت در جوانان و ارتباط مستمر با مساجد و مراکز فرهنگی می‌تواند این قشر را از آسیب‌های جنگ نرم مصون دارد.

امیریان ادامه داد: مسجد به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه اسلامی نقش مهمی در تربیت، آموزش و ایجاد نزدیکی بین اعضای خود که مسلمانان هستند، دارد پایگاهی که همواره در روایات از آن به بزرگی یاد شده است.

کد خبر 1759030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha