تظاهرکنندگان حامی فلسطین «پل گلدن گیت» سانفرانسیسکو را بستند + فیلم

تظاهرکنندگان حامی فلسطین روز دوشنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) در اعتراض به جنگ اسرائیل در نوار غزه پل گلدن گیت در سانفرانسیسکو را بستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روسیاالیوم، کاربران شبکه های اجتماعی فیلمی از گروهی از تظاهرکنندگان حامی فلسطین در حال بستن پل گلدن گیت در سانفرانسیسکو منتشر کردند.

 تظاهرکنندگان حامی فلسطین روز دوشنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) در اعتراض به جنگ اسرائیل در نوار غزه تجمع کردند که باعث بسته شدن پل گلدن گیت شد که یکی از نقاط دیدنی شهر سانفرانسیسکو به شمار می‌رود.

صحنه های گرفته شده از هوا، صف طولانی خودروها را نشان می داد که روی پل قرمز پارک شده بودند، در حالی که خطوط در جهت مخالف کاملا خالی بودند.

 تظاهرکنندگان با برافراشتن بنرهایی که خواستار آتش بس در غزه شدند، از تردد در داخل و خارج از این شهر واقع در کالیفرنیا جلوگیری کردند.

 این تظاهرات در چارچوب ابتکاری به نام «اقدام A۱۵ » انجام شد که به دنبال بستن چندین شهر بزرگ در سراسر جهان «در همبستگی با فلسطین» است.

در ایالات متحده، تظاهرکنندگان روز دوشنبه جاده‌های منتهی به فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند و تظاهرات مشابهی در لس آنجلس برگزار شد.

 تعداد پایگاه اینترنتی سازمان دهندگان این تظاهرات در ۴۰ شهر پیش بینی می‌کنند شاهد تحرکاتی در کشورهای مختلف از جمله استرالیا، بلژیک، اسپانیا، کلمبیا و کره جنوبی باشند.

برگزارکنندگان در پایگاه‌های اینترنتی نوشتند: «در هر شهر، ما بر روی نقاط تولید و حمل‌ونقل با هدف ایجاد بیشترین تأثیر اقتصادی ممکن تمرکز خواهیم کرد.

ازهفتم اکتبر گذشته ارتش رژیم صهیونیستی جنگی را در نوار غزه آغاز کرده است که تاکنون بیش از ۳۳ هزار کشته و ۷۵ هزار زخمی برجای گذاشته است که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

اسرائیل با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس از سوی شورای امنیت و باوجود حضور در دادگاه بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب «نسل کشی» به جنگ خود ادامه می دهد.

کد خبر 1759056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha