کانون‌های مساجد آذربایجان غربی پیروزی «وعده صادق» را جشن گرفتند

مردم غیور، ولایتمدار، انقلابی و مسجدی استان آذربایجان غربی، جشن پیروزی غرور آفرین سپاهیان اسلام در پاسخ قاطع به جنایت‌های رژیم صهیونیستی را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت سردار شهید محمدرضا زاهدی، سردار شهید محمدهادی حاجی رحیمی و جمع دیگری از همراهانشان شد، در ساعات پایانی روز شنبه ۲۵ فروردین آغاز شد.

در این راستا اوایل ساعات روز یکشنبه مردم استان آذربایجان غربی در راستای حمایت از این عملیات تجمعات مختلفی راه انداختند که جضور پرشور اعضای مسجدی کانون های فرهنگی و هنری استان چشمگیر بود و همچنان نیز این شادی ادامه دارد.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرود، نورافشانی، پخش آهنگ‌های انقلابی و ایستگاه صلواتی در حال اجراست و مردم با سر داد شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر بر آرمان‌های انقلاب و شده و مبارزه با استکبار و ظالمان و زورگویان جهان تاکید کرد.

تشکیل حلقه های صالحین توسط کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر (ع) ،برگزاری کارناوال خودرویی توسط کانون فرهنگی وهنری مسجد باب الحوائج، تبیین عملیات وعده صادق توسط امام جماعت از جمله برنامه های دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

کانون‌های مساجد آذربایجان غربی پیروزی «وعده صادق» را جشن گرفتند

کانون‌های مساجد آذربایجان غربی پیروزی «وعده صادق» را جشن گرفتند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

کد خبر 1759073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha