ارمغان روز ارتش برای معلولین کرمانی

در آستانه فرا رسیدن ۲۹ فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی قرارگاه منطقه ای جنوب شرق به فرماندهی امیر غلامعلیان برنامه متفاوتی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در آستانه فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی؛ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با حضور در جامعه معلولین استان؛ ضمن بازدید از هنرهای دستی معلولین این مرکز؛ از این هنرمندان و مربیان آنان تجلیل کرد.

وی هنرنمایی معلولین را گواه مدعای معلولیت، محدودیت نیست؛ عنوان و بیان کرد: برخی از معلولین دارای توانایی‌های بسیار زیادی هستند که خیلی از افراد سالم آن را ندارند و این امری ثابت شده است زیرا محدودیت‌های جسمی در زندگی آنان تأثیر نگذاشته و با حرکت رو به جلو، مشکلی از زندگی خود را حل کردند.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه ارتش در جنوب شرق اقدامات خوبی در همکاری با کمیته امداد انجام داده است؛ افزود: از امروز تلاش کرده و قول می دهیم تعداد زیادی از جامعه معلولین را تحت پوشش ارتش قرار داده تا مساعدت‌هایی که لازم است؛ انجام شود.

زهرا نگاری؛ مدیرعامل جامعه معلولین استان کرمان هم با بیان اینکه این مرکز تعداد ۶۰۰ نفر مددجویان جسمی حرکتی را تحت پوشش قرار داده است؛ اظهار کرد: به این افراد خدمات آموزشی، میناکاری، گرافیک، فیروزه‌کوبی روی مس، زبان، دف نوازی، شمع سازی، مکرومه‌بافی ارائه می شود.

وی با اشاره به اعزام ۱۱۰ نفر زیارت اولی به اتفاق خانواده های آنان به مشهد مقدس که در سال گذشته انجام شده است؛ افزود: برنامه های تفریحی در سطح شهر، برگزاری جشن‌های مناسبتی، افطاری، سبدهای ماهیانه کالا، توزیع لوازم التحریر و... از دیگر خدماتی است به این افراد و خانواده ها ارائه می شود.

نگاری با ابراز خرسندی و قدردانی ویژه از حضور فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق در این مرکز؛ تصریح کرد: ارتش علاوه بر پاسداری از مرزها؛ مسئولیت اجتماعی خود را هم خیلی خوب ایفا می کند.

گزارش تصویری این برنامه متعاقباً منتشر می شود.

کد خبر 1759131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha