ارسال بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نامه ای از طبیعت

منصوری از ارسال یک هزار و ۴۰۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نامه ای از طبیعت خبر داد و گفت: علاقمندان تا ۳۱ فرودین برای ارسال آثار خود مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احسان منصوری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با هدف تبیین برنامه های طرح ملی نامه ای از طبیعت با مشارکت محیط زیست برگزار شد، گفت: این جشنواره برای اولین بار در استان مرکزی و به صورت استانی برگزار شد که به دلیل استقبال گسترده امسال به صورت ملی در حال برگزاری است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه  این طرح در جهت بحث فرهنگسازی و حوزه ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست برگزار می شود، افزود: حفاظت از منابع ملی و طبیعی در فرهنگ دینی و ملی ما جا دارد و این مهم باید از دوران کودکی در جامعه نهادینه شود.

‌وی خاطر نشان کرد: در نظر داریم علاوه بر ایجاد شور و نشاط و ایجاد فضای ادبی در جامعه، توجه بچه ها را به طبیعت و محیط زیست و حفاظت از محیط زیست جلب کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان باید به عنوان همیاران طبیعت توجه به طبیعت داشته باشند، بیان کرد: این جشنواره به صورت مشترک در کانون و اداره حفاظت محیط زیست در حال اجرا است.

منصوری با اشاره به اینکه این برنامه در دو بخش آزاد و کانونی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره در رده سنی ۷ تا ۱۷ سال در ۴ گروه سنی  برگزار می شود که کودکان و نوجوانان آثار خود را در قالب نامه از طرف عناصر طبیعت خطاب به انسان ها می نویسند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه تا کنون حدود یک هزار و ۴۰۹ اثر به دبیر خانه اسن جشنواره رسیده است، بیان کرد: مهلت ارسال اثر تا ۳۱ فروردین ماه جاری است و اختتامیه  آن نیز در هفته محیط زیست با حضور مسئولان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: امید است این رویداد بزرگ گامی در راستای فرهنگ سازی هر چه بیشتر در توجه به طبیعت باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: علاقمندانی که تاکنون آثار خود را ارسال نکرده‌اند،  می توانند آثار خود را به نشانی markazi.kpf.ir ارسال و یا با شماره ۰۸۶۳۴۱۲۲۰۹۹، داخلی ۱۱۶، تماس برقرار کنند.

کد خبر 1759146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha