عبور موشک‌های ایران از پدافند چند لایه آمریکا نشانه اقتدار است

منتخب مردم شهرستان شیروان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: عبور موشک های ایران از پدافند چند لایه آمریکا و اسراییل، نشانه اقتدار است.

عباس قدرتی، منتخب مردم شهرستان شیروان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به توسعه و پیشرفت قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی اظهارکرد: در زمان جنگ ایران تجهیزات نداشت و از وضعیت خوبی هم برخوردار نبود اما اکنون با این موشک ها اقتدار داریم.

وی عنوان کرد: دکترین نظامی و دفاعی با اختراع این موشک ها به ما اقتدار منطقه ای دادند و دنیا به بحث قدرت نظامی ایراد گرفته است، این موشک ها برای ما بازدارندگی دارد که این بازدارندگی همان اقتدار ملی است.

منتخب مردم شهرستان شیروان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این حمله به معنای عبور ایران از قدرت بازدارندگی به قدرت تهاجمی نیست، ایران پیام را به تمام دنیا مخابره کرده و اگر قدرت نظامی داریم هیچ وقت این قدرت دفاعی و نظامی را به رخ دیگران و سایر کشورها نمی کشیم اما بازدارندگی دارد و قدرت نظامی ایران در حدی است که بتوانیم تل آویو را با خاک یکسان کنیم.

قدرتی بیان کرد: پیام حمله موشکی ایران و تخریب بزرگترین فرودگاه و پایگاه نظامی تل آویو برای کشورهای منطقه، آمریکا و اسراییل به ما نشان داد که اطلاعات نظامی ایران بالا است و وجب به وجب و نکته به نکته ظریف را در نظر گرفتیم که در هر جای خاک اسراییل عملیات نظامی انجام خواهد شود طوری که به کوچکترین شهر و شهروند آسیب نرسد.

وی اضافه کرد: این حمله پیامی بود به اسرائیل با این مضمون که اگر شما گام دیگری علیه ایران بردارید، پاسخ ما بسیار سنگین تر خواهد بود.

وی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز نظام مقدس اسلامی به این توانمندی رسیده که برای اولین بار از خاک ایران به رژیم جعلی صهیونیستی حمله کند که این اقدام جهادی نشان از درهم شکسته شدن همینه رژیم جعلی اسرائیل دارد و مایه افتخار است.

 منتخب مردم شهرستان شیروان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه در عملیات وعده صادق مهم است آن است که جمهوری اسلامی به خاک اسرائیل، رژیمی که آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی حامی و پشتیبان آن هستند، حمله کرد که تاکنون چنین اقدامی، سابقه نداشته است.

قدرتی اضافه کرد: عملیات وعده صادق لذت‌بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است، به این اقتدار که ثمره هدایت‌های امامین انقلاب، ازخودگذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم، حتی کشورهایی که مقداری گرایش به حق دارند از این اقدام جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین تحریم‌ها انجام شده، خرسند هستند.

کد خبر 1759188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha