ایران اسلامی ثابت کرد یک ابر قدرت جهانی است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان گفت: امروز ایران اسلامی ثابت کرد که یک ابرقدرت جهانی است که می‌تواند در تمامی در بزنگاه‌های مهم و تاریخی معادلات و محاسبات را بر هم بزند.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دوست و دشمن یقین بدانند این یک نکته عطف در تاریخ است که تا مدت‌ها در اذهان باقی خواهد ماند.

وی در تجلیل از اقدام غرورآفرین دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش همیشه قهرمان در ارائه پاسخ دندان شکن به جنایات رژیم وحشی صهیونیستی عنوان کرد: امروز جهانیان عمیقاً دریافتند که موازنه قدرت در منطقه و جهان دستخوش تغییر و تحول شده است.

حجت الاسلام معلم خاطرنشان کرد: در ساختار موازنه قدرت جدیدی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب در اشکال نظم نوین فعلی شکل گرفته ایران عزیزمان ثابت کرد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و کارکرد او از یک قدرت برتر روایت می‌کند که مایه مباهات جهان اسلام به شمار می‌رود، بطوری که صهیونیسم جهانی را بیش از هر زمان دیگری در موضع انفعال و انزوا قرار داده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان اضافه کرد: در این توازن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در عرصه نظام بین‌الملل به بهترین شکل ممکن در کانون توجه افکار عمومی عالم قرار گرفته است.

حجت الاسلام معلم با اشاره به دستاوردهای مهم حمله تنبیهی ایران به اسرائیل بیان کرد: از روز حمله کنسولگری ایران در دمشق توسط اسرائیل تا حمله تنبهی دیشب ایران علیه اسرائیل، این رژیم دچار تشویش ذهنی شد.

وی با بیان اینکه حمله به اسرائیل سیلی محکمی به جبهه استکبار بود، تصریح کرد: وی حمله به اسرائیل حق مسلم ایران اسلامی بود و اگر هم دوباره دست از خطا کند سیلی می‌خورد.

کد خبر 1759191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha