۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: طی چند روز اخیر، ۲ هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی واگذار شد.

مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ساخت این واحد ها از سال ۱۴۰۱ در تمام شهرستان های استان آغاز شد و امسال به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در خراسان شمالی واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: این واحدها با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه حضرت جواد الائمه (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بانک های عامل و خیرین و نیکوکاران و در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری احداث شده است.

الهی راد با اشاره به اینکه امروزه سلامت، اشتغال و معیشت به عنوان اساسی ترین نیازهای قشر محروم جامعه شناخته شده است عنوان کرد: یکی از خدمات تأثیرگذار در حوزه خدمات رسانی به قشر محروم جامعه بحث توانمندسازی و تأمین و بهسازی مسکن مددجویان است که این مهم یکی از شعارهای اصلی و اولیه انقلاب اسلامی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه کمیته امداد با هدف محرومیت زدایی از مناطق حاشیه نشین و خدمت رسانی به خانواده های تحت پوشش این نهاد اقدام به احداث مسکن برای مددجویان کرده است؛ بیان کرد: برای این واحدهای مسکونی بیش از۳۷۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

الهی راد در خصوص واحدهای مسکونی تحویل شده به مددجویان به تفکیک شهرستان نیز افزود: در شهرستان مانه و سملقان ۵۶۹ واحد، راز و جرگلان ۴۱۸ واحد، شیروان ۳۹۷ واحد، اسفراین ۱۸۰ واحد، جاجرم   ۱۷۴ واحد، فاروج  ۱۵۳ واحد، گرمه ۶۷ واحد، بام و صفی آباد ۴۵ واحد و در شهرستان بجنورد  ۲۰۷ واحد مسکونی به مددجویان واگذار شد.

وی تصریح کرد: برای هر واحد مسکونی ۱۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت، ۲۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن و مابقی آورده مددجو می باشد.

کد خبر 1759199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha