پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه های حمایتی مسکن ملی در زنجان

قزوینیان به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از راه و شهرسازی استان زنجان، جعفر قزوینیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است. برش دو ساله در بخش خودمالکی ۶۰۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تامین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تامین و الحاق اراضی مدنظر است، افزود: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است. از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

کد خبر 1759214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha