نیروهای مسلح پرچم افتخار ملت هستند

یاوری با بیان اینکه نیروهای مسلح پرچم افتخار ملت هستند، گفت: وعده صادق جلوه کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، احسان یاوری، امروز(۲۹فروردین) در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴  لرستان اظهارداشت: وعده صادق جلوه کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود.


معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه این عملیات تنها یک سیلی به رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی بود، افزود: تجمع امروز مصداق بارز لبیک به ندای آسمانی قرآن کریم است که می‌فرماید از قوای نظامی خود را تقویت کنید که به وسیله آن به دل دشمنان رعب و وحشت بیاندازید.


وی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح ما از سه ویژگی مکتبی بودن، مردمی بودن و اقتدار بی نظیر برخوردار هستند.


یاوری با بیان اینکه امروز تمام دنیا در مقابل نیروهای مسلح ما سر تعظیم فرود آورده‌اند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح پرچم افتخار این ملت هستند.


معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: اگر ما بخواهیم انتقام شهدا، مظلومان، کودکان و زنان غزه را بگیریم باید استکبار، اسرائیل و ایادی آنها را نابود کنیم بنابراین وعده تنها صادق نه انتقام که یک تنبیه بود.

وی با بیان اینکه هیچ کشور و قدرتی تاکنون رژیم منحوس اسرائیل را این چنین خوار نکرده بود، گفت: کجاست غرور رجز خوانی آمریکا و اسرائیل، آن دیپلمات لیبرالی که ادعا می‌کرد آمریکا می‌تواند با زدن یک دکمه قدرت نظامی ایران را بگیرد اکنون کجاست؟

کد خبر 1759292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha